Sejlads med Lystfiskere
Fra : Kim Gomez

Dato : 01-11-08 10:01

Hej NG

Så er den gal igen ..............Endnu engang har jeg brug for de ca.
50.000 års erfaring der findes i denne NG....

Kan en af jer måske hjælpe mig med understående:

Hvad er reglerne for henholdsvis fører og båd, for sejlads med lystfiskere.

Altså, hvilke papirer skal føreren have og hvordan skal båden være godkendt
og hvad skal der forefindes ombord, for at man må sejle med lystfiskere?

Håber at få lige så meget hjælp som altid

mvh

Kim

Fra : Harding Larsen

Dato : 01-11-08 19:14

Hej Kim,

Det er desværre et gråt område hvor interessesammenfald eller
mangel på samme udnyttes, se dette link fra 2004.

http://www.smedanmark.dk/Passagerfart/Passagerfart_2.pdf

Kun lidt er rettet siden.

Mvh/Harding