Armand skrev:
>>
>> hvor dælen handles track-day grej tyskere imellem - for de må sgu da
>> køre nogle trag-dajs eller hur???
>>
> Forskellen skulle vel kun udgøres af standen eftersom at en tysker ikke
> slipper billigere til et u-indregistreret banejern ligesom vi gør
> herhjemme.
Næ det kan du have ret i, men i UK og S er priserne alligevel en hel del
lavere end i DK, når det kommer til banejern (eller som jeg ser det, man
kan få en 2000-2004 for det samme som en 1996-2000 koster i DK...)
> Men det kán godt være at track-days ikke er noget der foregår i "ordnung
> muss sein -landet" udover når man køber sig til én runde af gangen på
> Nürnburgring :-/ Og så tror jeg forøvrigt at de tyskere der typisk ville
> være draget mod sådant kører rundt på en mærkeligt bobbet GSXR med 2
> meter mellem baghjul og bagsæde samt nærmest lodret skorsten, og altså
> ikke regulære racerjern :-/
arghh jo tak dem har jeg set rigeligt af, jeg er lige ved at bræke mig
hver gang jeg ser en. >
> Roadracing standard-klasserne gennemføres ved at man køber sig til en
> komplet årspakke incl. ny maskine og beklædning, og eftersom det gør sig
> gældende for hvert år er år-gamle racerjern nærmest ubrugelige og
> ihvertfald til salg et eller andet sted :-/
>
Jeg ver ikke klar over det med "pakke-løsningen" det var egentligt lidt
smart (læs nemt) - og ja så burde der være ganske mange let brugte jern
i omløb et eller andet sted...
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld
DFMC:
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC