Rustbeskyttelse ved forrude
Fra : Mathias

Dato : 31-10-08 17:02

Hej allesammen :)

Jeg har oplevet flere biler ruste ved stolpen langs forruden. Rusten krøb
frem fra der hvor ruden sidder limet på karossen. Vil det være "fy-fy" at
sprøjte tynd rustbeskyttelse (lys Pava) under gummilisten langs forruden?
Vil mekanikeren blive sur hvis han en dag skal sætte en ny rude i?

På forhånd tak!
-Mathias

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 31-10-08 18:31

Mathias skrev:

> [...]
> "fy-fy" at sprøjte tynd rustbeskyttelse (lys Pava) under gummilisten
> langs forruden? Vil mekanikeren blive sur hvis han en dag skal sætte en

Det er da ikke noget han skal bestemme, så prøv du bare det.

--
Niels

Fra : Mathias

Dato : 31-10-08 18:44

> Det er da ikke noget han skal bestemme, så prøv du bare det.

Jo, hvis rudelimen ikke vil fæstne pga. oliefilm der måske er svær at få
væk, så synes jeg han skal bestemme!

-Mathias

Fra : Kent Glerup

Dato : 31-10-08 19:24

Mathias skrev:

> Jo, hvis rudelimen ikke vil fæstne pga. oliefilm der måske er svær at få
> væk, så synes jeg han skal bestemme!

Der findes affedtningsmidler til den slags!
Jeg ville ikke være nervøs ved det, specielt hvis jeg vidste at den
pågældende model havde tendens til angreb på det sted.

/Kent Glerup

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 31-10-08 21:04

Mathias skrev:

> Jo, hvis rudelimen ikke vil fæstne pga. oliefilm der måske er svær at få
> væk, så synes jeg han skal bestemme!

Så gør du bare det. Det er et frit land.

--
Niels

Fra : Mathias

Dato : 01-11-08 11:20