Nu må hammeren da snart falde?? Hårdt!
Fra : Mikael

Dato : 26-10-08 14:36

http://ekstrabladet.dk/112/article1075547.ece

Hvad fanden sker der for folk? Nu må det snart være på tiden at der er
nogen der ryger bag tremmer i meget lang tid for at statuere et
eksempel, så disse idioter måske tænker sig om bare engang mere inden
de går amok. Hvis ikke må de jo kigge på de stive gardiner i et par
år.

Mikael

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 26-10-08 22:02

Mikael skrev:
> [...]
> eksempel, så disse idioter måske tænker sig om bare engang mere inden
> de går amok. Hvis ikke må de jo kigge på de stive gardiner i et par

Hoppede ind i denne gruppe for at skrive et indlæg efter at have læst
samme artikel, men du kom mig åbenbart i forkøbet.

Jeg er så forundret og forarget over hvordan folk kan reagere på den
måde i trafikken. Det eneste opmundrende i den artikel var, at politiet
har idiotens registreringsnummer. Så må vi bare håber der også var nogle
vidner.

Mvh
Anders

Fra : Henning

Dato : 27-10-08 10:59

On Sun, 26 Oct 2008 13:36:08 -0700 (PDT), Mikael <MikLarsen@gmail.com>
wrote:

> [...]
>eksempel, så disse idioter måske tænker sig om bare engang mere inden
>de går amok. Hvis ikke må de jo kigge på de stive gardiner i et par

Vær lige obs på, at vi faktisk kun har kvindens udsagn at holde os
til. Hverken politi, læger, dommer eller den (måske?) forulempende
bilist! Så inden der rejser sig en lynchstemning, burde man måske lige
vente om se om det hele er reelt eller blot pure opspind!

Fra : ShutEye

Dato : 27-10-08 11:51

> [...]
> bilist! Så inden der rejser sig en lynchstemning, burde man måske lige
> vente om se om det hele er reelt eller blot pure opspind!

Jamen det stod selv i EB!!! :þ

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 27-10-08 11:52

Henning skrev:

> [...]
> bilist! Så inden der rejser sig en lynchstemning, burde man måske lige
> vente om se om det hele er reelt eller blot pure opspind!

MÅSKE er det ikke sandt, men ikke destomindre kunne det sagtens være
sket. Der er SÅ meget egoisme blandt danske billister i dag, så man
næsten bliver helt flov over at være dansker.

Jeg har personligt oplevet at ligge lige bag ved en bil der kom lidt for
tæt på den forankørende bil. Dette resulterede i at tre mænd pludselig
stod og hamrede på hans køler og motorhjelm med lange jernrør de havde
haft i baggagerummet!

Mvh
Anders

Fra : Mikael

Dato : 28-10-08 05:51

On 27 Okt., 10:58, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> [...]
> bilist! Så inden der rejser sig en lynchstemning, burde man måske lige
> vente om se om det hele er reelt eller blot pure opspind!

Det er da muligt, men når man som jeg selv har prøvet at få en på
hovedet i trafikken, så finder jeg ikke den opførsel helt usandsynlig.

Hvad havde jeg så gjort for at få en på lampen? Jeg havde blinket med
det lange lys af en person af anden etnisk herkomst end dansk, som
kørte over for klokkerent rødt og efterfølgende rystet på hovedet af
ham da jeg holdt bagved ham.

Jeg synes ikke der er noget i trafikken der giver ret til at ty til
vold, men det er måske bare mig der er sart.

Der er aldrig før eller efter denne episode nogen som har slået på mig
eller omvendt.

Mikael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-10-08 12:18

"Mikael" <MikLarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> det lange lys af en person af anden etnisk herkomst end dansk, som
> kørte over for klokkerent rødt og efterfølgende rystet på hovedet af

Alle, som laver den slags, bør sendes hjem. Danskere såvel om ikke-danskere!

:)

--
Per

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 31-10-08 14:42

Mikael skrev:

> [...]
> det lange lys af en person af anden etnisk herkomst end dansk, som
> kørte over for klokkerent rødt og efterfølgende rystet på hovedet af

Jeg oplever dagligt folk der tror de liiiiiige kan nå det, for der er jo
først lige blevet rødt. Det pisser mig af hver eneste gang!

Hvorfor får vi ikke snart automatiske kameraer op ved lyskrydsene?

Mvh
Anders

Fra : Leif Neland

Dato : 01-11-08 19:44

Anders T. Nielsen skrev:

> Jeg oplever dagligt folk der tror de liiiiiige kan nå det, for der er jo
> først lige blevet rødt. Det pisser mig af hver eneste gang!
>
> Hvorfor får vi ikke snart automatiske kameraer op ved lyskrydsene?

Eller automatiske paintguns.

Kører du over for rødt, så bliver din bil malet pink...

Det bliver endnu sjovere med MC og knallertkørere.

Leif

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 01-11-08 23:01

Leif Neland skrev:

> Eller automatiske paintguns.
>
> Kører du over for rødt, så bliver din bil malet pink...
>
> Det bliver endnu sjovere med MC og knallertkørere.
>
> Leif

Sejt!

Den er jeg med på!

Fra : N/A