Skoda Octavia Combi Ambiente 1.8 TSi
Fra : Line

Dato : 26-10-08 07:57

Har besluttet mig for ovenstående bil med det nuværende kampagnetilbud
med fresh pakken (2 zonet klimaanlæg + armlæn foran), alufælge (ca.
7000 kr.), stream radio (4500 kr) samt sort metallak og levering.

Listepris ca. 326.000 kr.

Hvad skal den koste?

Fra : Anders Majland

Dato : 26-10-08 21:08

> Listepris ca. 326.000 kr.
> Hvad skal den koste?

Prøv at kigge hos leasingselskaberne. De oplyser hvad det koster i skat at
haven en given bil som firmabil og så er det jo bare at regne baglæns til
hvad de mener den skal koste. De køber ofte bilerne med store flåderabatter
så det er ikke sikkert at du kan få den til den samme pris - MEN det giver
en god ide af hvilke biler den kommer til at konkurere med som brugt ...

Fleggard:
Skoda Octavia 2.0 TDI 140 hk Elegance st.car
Beskatning: kr. 311.034 << Og det kan du så sammenligne med listeprisen

Bilrabat.dk kan også give fingerpeg om den "rigtige" pris

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 26-10-08 22:38

> Fleggard:
> Skoda Octavia 2.0 TDI 140 hk Elegance st.car
> Beskatning: kr. 311.034 << Og det kan du så sammenligne med listeprisen
>
> Bilrabat.dk kan også give fingerpeg om den "rigtige" pris

Tja... bilrabat.dk kunne da slet ikke være med da jeg skulle købe.

Mvh

Lars Bisgaard
Octavia 2008 1.8 TSI Elegance med en del extra.
nu kørt 10.000 km.

Fra : Anders Majland

Dato : 27-10-08 12:40

> Octavia 2008 1.8 TSI Elegance med en del extra.
> nu kørt 10.000 km.

Det er jo samme bil som den Line kigger efter - hvad med at fortæller hvad
du fik den for ?