Svenske biler har flest fejl.....
Fra : TDN

Dato : 24-10-08 16:10

http://fpn.dk/motor/bil/article1494409.ece

Her gik man og troede det var nogenlunde kvalitet

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-08 16:45

"TDN" <tdnfjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/motor/bil/article1494409.ece
>
> Her gik man og troede det var nogenlunde kvalitet
>
> Mvh
> Thomas

Det er det også.

http://www.business.dk/article/20070728/transport/70726013/

"En bil fra Volvo holder gennemsnitlig 21,4 år, mens Kia og Hyundai klarer
sig dårligst."

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-10-08 08:46

On Fri, 24 Oct 2008 17:44:39 +0200, "Eque" <-> wrote:

> [...]
>
>http://www.business.dk/article/20070728/transport/70726013/
>
>"En bil fra Volvo holder gennemsnitlig 21,4 år, mens Kia og Hyundai klarer

Til gengæld har vi så råd til at skifte bil noget oftere...
Og man kan sige hvad man vil, men der sker sgu meget udvikling på 21,4
år, så det er måske meget sundt at bilerne ikke holder så længe.
Desuden er koreanske biler bedre nu end for 10 år siden, så mit bud er,
at holdbarheden vil stige drastisk.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-08 10:50

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Til gengæld har vi så råd til at skifte bil noget oftere...

Ja, der går vel 2-3 Hyundai's på prisen af een stor Volvo.

> Og man kan sige hvad man vil, men der sker sgu meget udvikling på 21,4
> år,

Det er relativt. De kører stadig på benzin, skal ha' luft
i 4 dæk, men sikkerheden er øget og det er jo nærmest dêt.
Miljømæssig er de også blevet bedre, medmindre vi snakker
diesel som hakker dieselpartiklerne i endnu mere og farlige småstykker..
Resten er ren elektronik.

> Desuden er koreanske biler bedre nu end for 10 år siden, så mit bud er,
> at holdbarheden vil stige drastisk.

Så kom japanerne. Var 30 år om det.
Så kom koreanerne. Var 20 år om det.
Nu kommer kineserne og vælter verden totalt. De spår
selv, de er 5 år om det..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-10-08 08:51

Eque skriver:

> "En bil fra Volvo holder gennemsnitlig 21,4 år, mens Kia og Hyundai klarer
> sig dårligst."

Det tro da helvede når Volvoen bruger det meste af sine 21,4 år holdende
inde på værkstedet.

Statistik er dejligt

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe