Duelighedskursus i midtjylland?
Fra : Jørgen Kærsgaard

Dato : 22-10-08 19:33

Jeg søger et duelighedskursus til konen (og jeg vil nok heller ikke tage
skade af at få det repeteret efter ca 35 år) i nærheden af viborg. Nogle
forslag?

/Jørgen Kærsgaard

Fra : HO

Dato : 22-10-08 20:22

http://www.aofcenterviborg.dk/kurser/Friluftsliv/

Fra : Børge List

Dato : 22-10-08 21:57

Jørgen Kærsgaard skrev:
> Jeg søger et duelighedskursus til konen (og jeg vil nok heller ikke tage
> skade af at få det repeteret efter ca 35 år) i nærheden af viborg. Nogle
> forslag?
>
> /Jørgen Kærsgaard

Virksund Sejlklub ser ud til, at starte kursus i November.
Hilsen Børge

Fra : gnasger@hotmail.com

Dato : 31-10-08 13:22

Ellers er der vist lige startet et kursus i Hobro! Det er AOF i
fjordkommunen, der arrangerer. Jeg frekventerede det sidste vinter med
stort udbytte.
Hilsen Gnasger