Vridemaskine
Fra : Preben Andersen

Dato : 22-10-08 09:15

Min efterhånden 70 år gamle vridemaskine til vaskeskind kan ikke mere, og
jeg leder nu efter en ny. Jeg er faldet over denne her:
http://www.topchem.dk/uploads/tx_userttproducts/DB_10-01_Ring_Dri.pdf
I følge firmaet koster den kr. 628.- plus fragt.
Er der nogen her, der har prøvet den eller kan foreslå andre alternativer?

--
mvh/ Preben
slet SLETDETTE hvis du svarer direkte

Fra : Klaus G.

Dato : 22-10-08 16:06

> [...]
> I følge firmaet koster den kr. 628.- plus fragt.
> Er der nogen her, der har prøvet den eller kan foreslå andre alternativer?
Beklager :)

Men noget siger mig at du er kommet til at trykke på dk.fritid.bil i stedet
for dk.forbruger i din liste over grupper? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tom

Dato : 22-10-08 16:27

> Beklager :)
>
> Men noget siger mig at du er kommet til at trykke på dk.fritid.bil i
> stedet for dk.forbruger i din liste over grupper? :)

også min tanke :)

--
Tom

Fra : Brian H

Dato : 22-10-08 19:19

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> også min tanke :)

I bruger ikke vaskeskind når i håndvasker bilen?

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-10-08 20:24

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen

> I bruger ikke vaskeskind når i håndvasker bilen?

Ja og hvad med maskinvask? Jeg har da aldrig endnu set en maskine, der kan
tørre bilen, så det ikke er nødvendigt at bruge vaskeskindet bagefter.

Fra : -=JF=-

Dato : 22-10-08 21:02

Brian H skrev:

> I bruger ikke vaskeskind når i håndvasker bilen?

Joh - og jeg har sko på mens jeg vasker, så jeg burde også kunne stille
sko-relaterede spørgsmål i gruppen

Når jeg har brugt mit vaskeskind, så plejer jeg nu bare at vride det hårdt.
Jeg har fået at vide at skindet ikke har godt af at blive vredet, men
det har nu ikke taget skade af behandlingen gennem et par år nu.

Mvh John

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-10-08 08:38

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Joh - og jeg har sko på mens jeg vasker, så jeg burde også kunne stille
> sko-relaterede spørgsmål i gruppen

Den holder vist ikke rigtigt. Jeg tør vædde på, at alle i alle nyhedsgrupper
bruger sko
Jeg tør også vædde på, at den procentvise anvendelse af vaskeskind er større
i denne gruppe end i alle andre, derfor landede mit spørgsmål her.

Fra : -=JF=-

Dato : 23-10-08 21:37

Preben Andersen skrev:

> "-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Den holder vist ikke rigtigt.
Naah... Det var nu også mest en kvik bemærkning Jeg synes at
spørgsmålet er helt passende her i gruppen.

Mvh John

Fra : Leif

Dato : 23-10-08 19:38

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Joh - og jeg har sko på mens jeg vasker, så jeg burde også kunne stille
> sko-relaterede spørgsmål i gruppen

Vælg et par med Goretex, slipper du for problemer med våde tæer............

Mvh, Leif

Fra : -=JF=-

Dato : 23-10-08 21:39

Leif skrev:

> Vælg et par med Goretex, slipper du for problemer med våde tæer............

Næh du - Jeg kaster æsken i vaskehallen og hwnter mig en tratis kop tår
kaffe
Jeg kan ærligt talt ikke huske hvornår jeg sidst har håndvasket bil. Det
er livet ganske simpelt for kort til

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-10-08 20:22

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Beklager :)
>
> Men noget siger mig at du er kommet til at trykke på dk.fritid.bil i
> stedet for dk.forbruger i din liste over grupper? :)

Slet ikke. Hvis det ikke er vaskeskindsbrugere, der læser denne gruppe, så
ved jeg da ikke hvad I tørrer bilerne med. Et ærme måske

Fra : Tom

Dato : 22-10-08 23:30

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Slet ikke. Hvis det ikke er vaskeskindsbrugere, der læser denne gruppe, så
> ved jeg da ikke hvad I tørrer bilerne med. Et ærme måske

Bruger de her farvede klude 40 stk til 36 Kr.....som ryger lige i skralderen
bagefter. Er det slemt bruger jeg et par stykker.

--
Tom

Fra : Klaus G.

Dato : 23-10-08 04:34

> Bruger de her farvede klude 40 stk til 36 Kr.....som ryger lige i
> skralderen bagefter. Er det slemt bruger jeg et par stykker.
Det slemme må være, at de ridser? Eller?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : sidse

Dato : 23-10-08 18:52

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> [...]
> I følge firmaet koster den kr. 628.- plus fragt.
> Er der nogen her, der har prøvet den eller kan foreslå andre alternativer?

Biltema har haft dem i deres katalog.

Henrik
www.ha-ts.dk

Fra : Preben Andersen