Tankede diesel idag til 7,61 kr. literen
Fra : HB

Dato : 20-10-08 20:39

Det går den rigtige vej og det var selvfølgelig Shell (Metax) tanken i
Hjørring da jeg kom forbi der.

--
/HB

Fra : Brian H

Dato : 20-10-08 20:41

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i meddelelsen
> Det går den rigtige vej og det var selvfølgelig Shell (Metax) tanken i
> Hjørring da jeg kom forbi der.

I flg. avisen i dag er det allerede på den forkerte vej igen... :(

Fra : Martin [TMM]

Dato : 20-10-08 20:44

Hej
Brian H wrote:
> I flg. avisen i dag er det allerede på den forkerte vej igen... :(

Man skal ikke tro på alt hvad man læser i avisen.

Mvh
Martin

Fra : frank

Dato : 20-10-08 20:50

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Man skal ikke tro på alt hvad man læser i avisen.
>
> Mvh
> Martin

Råolieprisen her: http://www.oil-price.net/

Frank

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-10-08 23:04

"Brian H" <brian@something.com> wrote in

> I flg. avisen i dag er det allerede på den forkerte vej igen... :(

Typisk - jeg tankede sidst da det kostede 9.21 for 95 oktan - med mit held
er det deroppe igen før jeg får plads til at hælde mere i tanken igen...

Fra : Brian Lund

Dato : 21-10-08 08:04

> Typisk - jeg tankede sidst da det kostede 9.21 for 95 oktan - med mit held
> er det deroppe igen før jeg får plads til at hælde mere i tanken igen...

Jeg "nåede" lige at tanke til 9.15 og igen til 9.05... Desværre var der ikke
plads til mere end et par liter da prisen var nede på 8.62 imellem de to
opfyldninger!

Desværre skal tanken fyldes op 1-2 gange om ugen så det er ikke altid jeg
bare kan vente på at prisen falder...

Brian

Fra : Anders Majland

Dato : 21-10-08 07:17

> Typisk - jeg tankede sidst da det kostede 9.21 for 95 oktan - med mit held
> er det deroppe igen før jeg får plads til at hælde mere i tanken igen...

Så glæd dog over dit lave forbrug istedet ...

For os der brænder oceaner (eller blot tømmer en enkelt supertanker af og
til fylder brændstof nok mere i regnskabet end hos dig

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-10-08 17:03

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in

> Så glæd dog over dit lave forbrug istedet ...

Nu ska du ik komme her og ødelægge mit brok med fornuft vel ;)

> For os der brænder oceaner (eller blot tømmer en enkelt supertanker af
> og til fylder brændstof nok mere i regnskabet end hos dig

Jow, har lige fået regning for den sidste måneds tankninger hos Metax -
550kr ku det blive til - det er ikke alle måneder jeg får en regning, svjh
sender de kun regninger ud på min. 500 kr nemlig ;)

Det er skønt ikke at være pendler :)

Fra : René Løweneck

Dato : 20-10-08 21:58

> Det går den rigtige vej og det var selvfølgelig Shell (Metax) tanken i
> Hjørring da jeg kom forbi der.

Det kostede 7,57 på Jet tanken (Hjørring) imorges ved godt 8 tiden

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : HB

Dato : 21-10-08 14:40

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen

> Det kostede 7,57 på Jet tanken (Hjørring) imorges ved godt 8 tiden

Damn... Så kunne jeg have sparet en formue hvis jeg havde kjørt den vej )

--
/HB

Fra : René Løweneck

Dato : 22-10-08 08:51

> Damn... Så kunne jeg have sparet en formue hvis jeg havde kjørt den vej
> )

Ja og jeg kunne selv have sparet 65-70 kr, for jeg tankede (65-70 liter) i
Østervrå aftenen før, til 8,58kr/l

Men jeg havde nu iøvrigt heller ikke min bil med den morgen i Hjørring. Jeg
kører nemlig 72'eren og det er virkelig træls at se de billige priser, og så
ikke have sin bil med ))

Jeg har fundet ud af, at benzinen altid er billigst i Hjørring. Tanken i Vrå
følger mærkværdigvis priserne i Hjørring, pånær 5-10 øre. Så kommer Nr.
Sundby, hvor priserne, når de er billigst, ligger 50-75 øre over Hjørring.
Dog har jeg på det seneste set Q8 tanken i Løvvangen næsten følge Vrå
prisen. Den dyreste tank i Nr. Sundby er iøvrigt Uno-X (eller er det Jet den
hedder) tanken ved rundkørslen i Bouet. Det er måske meget naturligt, for
der kommer jo også flest mennesker forbi ) Det er sjovt at se folk holde
i kø for at tanke, når de lige har sat prisen 25 øre ned. Når man så ved, at
de bare kunne suse ind gennem Nr. Sundby og få benzinen 25-50 øre billigere.
Endnu bedre bliver det, når man lige har set benzinen, 1 krone eller
derover, billigere i Hjørring ))

Nå, men som rosinen i pølseenden og dyrest med benzinen kommer Brønderslev.
Der er så godt som aldrig billig benzin. Så selvom jeg har kort til Metax og
får 90 øre rabat på diesel, er det altid tilsætning, når jeg tanker på Shell
Express i Brønderslev. Jeg får dog en ganske pæn rabat på bilvaskene, det
hjælper lidt på det. Og som et lille plaster på såret, kan man altid få
franske hotdog's for 10,- oppe ved kroen i rundkørslen ved Bredgade ))

Fra : HB

Dato : 23-10-08 20:16

> [...]
> og så ikke have sin bil med ))
>
> Jeg har fundet ud af, at benzinen altid er billigst i Hjørring. Tanken i

Ja kender godt turen. Jeg bor i Aalborg og lægger ind imellem turen forbi
Brønderslev - Men hver dag til Hjørring, så kan kun gi dig ret i dine
iagtagelser.

--
/HB

Fra : Søren C

Dato : 21-10-08 06:53

On 21 Okt., 08:16, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:

> Så glæd dog over dit lave forbrug istedet ...
>
> For os der brænder oceaner (eller blot tømmer en enkelt supertanker af og
> til fylder brændstof nok mere i regnskabet end hos dig

7.76kr hos Jet i Slagelse fredag aften.
Passede mig fint da der var lidt lys i instrumentbordet pga for lille
en mængde brændstof i tanken.