båden reparation i udlandet ?
Fra : emil lønneberg

Dato : 19-10-08 18:52

--
Måske har i kendskab til hvorledes , om det kan betale sig at få båden
repareret i sverige eller tyskland , Her tænker jeg på større rep. som
evt. ny motor langt i mv.
Er der noget at hente , der er selvfølgeligt udgiften med at få båden
fragtet.
Mvh lønneberg

Fra : Harding Larsen

Dato : 19-10-08 19:12

Hej Emil,

Den tyske moms er noget lavere og ligger du f.eks. i Stralsund i
nogle dage, så findes der et aut. Volvo værksted på havnen lige
bag Heilig Geist Kanal.
De monterede en Perkins M20 i min båd. Både prisen på motoren og
arbejdslønnen var mange tusind lavere end her i DK, og så lige
momsen. Det var en god forretning når nu lige uheldet var ude.
Vores motor eksploderede lige ud for kanalen så det var held i
uheld.
Det udførte arbejde var absolut af høj klasse.

Mvh/Harding

emil lønneberg <kroghenprivat@W3O5Hhotmail.com> (slet W3O5H)