internet og "rabatten"
Fra : Steffen Skov

Dato : 16-10-08 17:53

Hejsa
Jeg vil lige se "rabatten" her kl. 19:30. Måske dukker der noget op.
Hilsen Steffen
---
"E´BAAD", Pd26, Århus

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-08 23:12

Havde desværre ikke mulighed. Var der noget interessant ?

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Steffen Skov

Dato : 17-10-08 09:25

Hejsa
Desværre testede de kun 2 udbydere, Telia og G3. Konklusionen var ikke
overraskende at ingen af firmaerne leverede den hastighed, de lover. Telia
var helt i bund og deres dækning var heller ikke for god. Testene foregik
kun i Århus og omegn.
Hilsen Steffen
---
"E´BAAD", Pd26, Århus

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:48f7bc2a$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...