Patrese har sjov med konen :-)
Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-10-08 00:32

Kiggede efter Formel1 klip, og faldt over dette ret sjove klip.

Det er tidligere F1 kører Riccardo Patrese der har lokket konen på en tur
rundt på Jerez banen i en Honda Civic Type-R... hun ved ikke der bliver
filmet

http://www.youtube.com/watch?v=bpo8RDyOEWY&NR=1

Fra : Lars [6710]

Dato : 14-10-08 13:13

Kent Oldhøj skrev:
> [...]
>
> Det er tidligere F1 kører Riccardo Patrese der har lokket konen på en tur
> rundt på Jerez banen i en Honda Civic Type-R... hun ved ikke der bliver

Damn... så blegner det jo lidt at have svigermor med på bjergkørsel på
Mallorca.... Selvom hun også kan nogle gloser

Det sejeste er da at han bevarer fokus og koncentration selvom han
bliver svinet til på det groveste

Fedt i starten:
Er du ved at lære banen at kende ?
Nææææh jeg kender den godt

Det tør vist siges

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-10-08 14:22

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det er tidligere F1 kører Riccardo Patrese der har lokket konen på en tur
> rundt på Jerez banen i en Honda Civic Type-R... hun ved ikke der bliver

Lidt sjovt at se, men lidt trist, at en tidligere top proff kører ikke
respekterer, at banens officials/leder (?) fortæller ham (inden kørslen), at
han skal køre forsigtigt. Man kan også høre konen på et tidspunkt siger "Pas
nu på dem der går og arbejder".
I mine øjne lidt uproffesionelt af Patrese.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-10-08 14:39

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Lidt sjovt at se, men lidt trist, at en tidligere top proff kører ikke
> respekterer, at banens officials/leder (?) fortæller ham (inden
> kørslen), at han skal køre forsigtigt.

Hvem ved... måske er det Patreses måde at køre forsigtigt på? Han
ligner ihvertfald en der kører søndagskørsel

Men jeg er da enig. Så må man lave sjov med konen en anden dag.

Fra : Brian Hedelund

Dato : 14-10-08 18:54

> Men jeg er da enig. Så må man lave sjov med konen en anden dag.

Vi kender ikke historien bag, det kunne jo være arrangeret...

Fra : Martin Bak

Dato : 14-10-08 18:58

"Brian Hedelund" <brian@something.com> skrev i en meddelelse
> "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Vi kender ikke historien bag, det kunne jo være arrangeret...
Hvordan kan I overhovedet se at han kører stærkt? (bortset fra konens fjæs)
Jeg sad og ventede på hvornår han begyndte at give lidt gas...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-10-08 19:11

> "Brian Hedelund" <brian@something.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan I overhovedet se at han kører stærkt? (bortset fra konens
> fjæs)

Hendes hår ligger sidelæns

> Jeg sad og ventede på hvornår han begyndte at give lidt gas...

Det larmer 'lidt' når han rammer curben.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-10-08 20:34

"Brian Hedelund" <brian@something.com> wrote in news:48f4d264$0$11601
$ba624c82@nntp06.dk.telia.net:

> Vi kender ikke historien bag, det kunne jo være arrangeret...

Meget tyder på du har ret. Konen turen fandt sted i forbindelse med dette
arrangement:

http://www.youtube.com/watch?v=gM96Lp8CaxM&feature=

Rygter siger at Patrese i årevis har forsøgt at få sin kone med en tur
rundt på en racerbane, og at man netop iscenesatte nogle forhold med
"reparatører" på banen for at hun skulle sige ja.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-10-08 21:10

> Rygter siger at Patrese i årevis har forsøgt at få sin kone med en tur
> rundt på en racerbane, og at man netop iscenesatte nogle forhold med
> "reparatører" på banen for at hun skulle sige ja.

Det lyder (IMHO) som om, at nogen forsøger at rage de varme kastanjer ud af
ilden og dermed redde situationen.
Der er vel ikke nogen, der ved deres fulde fem, stiller sig op som
"vejarbejdere" på en racerbane, imens en anden (tidligere F1 kører eller ej)
ligger og racer rundt mellem dem ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-10-08 21:44

> [...]
> "vejarbejdere" på en racerbane, imens en anden (tidligere F1 kører
> eller ej) ligger og racer rundt mellem dem ?

Begivenheden fandt sted i forbindelse med et arrangement efter at
Barrichello havde overtaget æren af flest Formel 1 starter efter Patrese.

Honda (Barrichellos team) inviterede Patrese til at prøve en Honda F1'er
på Jerez banen. Jeg har linket til eventen tidligere.

Som det tydeligt fremgår er der ingen igangværende arbejder på banen, og
Patrese kørte da også en respektabel tid på 1:30. Respektabel i
betragtning af det er 15 år siden han kørte F1, og så i en bil han ikke
kender, der kræver for ham nye teknikker.

Kone-stuntet har sandsynligvis været iscenesat. Når man ser hvad F1 teams
og officials udsætter sig selv for under F1 løb, har det sikkert været
barnemad at lege vejarbejdere når Patrese har racet rundt i en Honda
Civic

Jeg køber den ihvertfald, især fordi Patrese normalt er kendt for at være
en fyr med omtanke for andre.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-10-08 10:47

> Kone-stuntet har sandsynligvis været iscenesat.

Måske, det fremgår bare ingen steder (af det jeg har set).

> Når man ser hvad F1 teams
> og officials udsætter sig selv for under F1 løb, har det sikkert været
> barnemad at lege vejarbejdere når Patrese har racet rundt i en Honda
> Civic

Jeg synes da netop, at officials IKKE tager nogen som helst chancer under
træning/løb med F1, tværtimod, de sender tit (IMHO) sikkerhedsvognen på
banen for "bagateller".

> Jeg køber den ihvertfald, især fordi Patrese normalt er kendt for at være
> en fyr med omtanke for andre.

Det var også det der "triggede" mig
Men når man ligefrem kan høre fru Patresse sige "Pas nu på dem der arbejder
på banen!" under turen, hvor det gik lidt rask til, så ved jeg ikke hvad jeg
skal tro

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : -=JF=-

Dato : 15-10-08 21:48

Per Beer Hansen skrev:

> Der er vel ikke nogen, der ved deres fulde fem, stiller sig op som
> "vejarbejdere" på en racerbane, imens en anden (tidligere F1 kører eller
> ej) ligger og racer rundt mellem dem ?

Så er det jo altså heller ikke farligere!
Der er jo ingen der siger at de flakser forvildet rundt på kørebanen.
Mon ikke de står enten på græsset og "arbejder" eller evt. i den
ufarlige del af kurven.

Og mht. hvor folk vil stille sig - bare se hvor mange mennesker der
stiller sig direkte i skudlinjen på et rallyspor hvor bilerne kommer
fisende ind i en våd smattet grusvejskurve med enorm fart.

Mvh John

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 15-10-08 03:24

On 14 Okt., 01:31, "Kent Oldhøj" <old...@gmail.com> wrote:

> Det er tidligere F1 kører Riccardo Patrese der har lokket konen på en tur
> rundt på Jerez banen i en Honda Civic Type-R... hun ved ikke der bliver
> filmet

Køn kone ... hun skulle i dén grad have en tur [forkortet af red.]