Bådtransport i Danmark
Fra : Ole Flemming Jeppese~

Dato : 13-10-08 17:46

Hej Nyhedsgruppe.

Jeg har købt en båd på Sjælland og skal have den transporteret til
Sønderjylland. Det vil jeg gerne have gjort på den billigste, men
stadigvæk fuldt forsvarlige måde. Båden kan ikke sejle og skal på
værft i Sønderjylland. Jeg har ringet til de lokale Jydske vognmænd
jeg kender og forespurgt, om de ikke har en båd, som skal den anden
vej så jeg kunne komme med på en returtransport. Båden skal være
hentet inden 31/10. Derfor er mit spørgsmål: Kender du en som skal
have fragtet en båd fra Jylland til Sjælland i denne måned, hvor vi
evt. kan deles om en transport? Jeg vil også gerne have navne på
pålidelige vognmænd, som kører meget med både mellem landsdelene, hvor
jeg kan booke mig ind på en returtransport.

Med venlig hilsen
Ole Jeppesen

Fra : Klaus H

Dato : 13-10-08 21:39

"Ole Flemming Jeppesen (slet NV8KN)" <olejeppesen@NV8KNmail.dk> skrev i en meddelelse news:12239167700.564234203264029@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> pålidelige vognmænd, som kører meget med både mellem landsdelene, hvor
> jeg kan booke mig ind på en returtransport.

Har hørt godt om Vamdrup Specialtransport. http://www.vst.dk/

Klaus H

Fra : Ole Flemming Jeppese~

Dato : 14-10-08 08:51

>Har hørt godt om Vamdrup Specialtransport. http://www.vst.dk/
>
>Klaus H

Dem kender jeg godt, men de har desværre ikke noget til Sjælland for
tiden.

MVH
Ole Jeppesen

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 12:09

> [...]
> pålidelige vognmænd, som kører meget med både mellem landsdelene, hvor
> jeg kan booke mig ind på en returtransport.

Hej Ole,

for nogle få år siden benyttede jeg Bøgesvang Krantransport til en båd
transport fra nordjylland til københavnsområdet - de holdt hvad de lovede,
en ordentlig og sikker transport på en solid vogn - tidspunkter samt pris
holdt 100 % - så dem er jeg ikke ked af at anbefale.

Om de er billigere eller dyrere end andre ved jeg ikke - men du kan da
kontakte dem på telefon eller kigge på deres hjemmeside.
http://www.boegesvang.dk/

venlig hilsen

JN

Fra : Leif Langgaard

Dato : 14-10-08 14:04

> [...]
> pålidelige vognmænd, som kører meget med både mellem landsdelene, hvor
> jeg kan booke mig ind på en returtransport.

Hej

Hvis det er en mindre reparation kunne det måske gå at få det lavet på
Sjælland, og så sejle båden hjem, så sparer du da transporten over land, som
åbenbart er et problem.

Var det en ide?

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Ole Flemming Jeppese~

Dato : 14-10-08 15:21

>Hej

> [...]
Hej Langgård

Jeg har lavet en aftale om transport med Bøgesvang. De virker seriøse
og til at have check på tingene. Den repration jeg
skal have lavet er ikke "mindre" men er en alvorlig kølskade.
Forskellen i det tilbud jeg har fået på reprationen fra et sjællandsk
værft og prisen fra et sønderjydsk værft kan betale
transporten! Derudover foretrækker jeg at arbejdet bliver udført, der
hvor jeg bor. Aftalen med det sønderjyske værft er,
at de bare skal være færdige inden 1. april.

Nu glæder jeg mig til at få båden til Jylland og vil besøge den en
gang imellem og klappe den blidt på skroget og kæle for
rorpinden.

Med venlig hilsen

Ole Jeppesen
(snart Larsen 28 ejer fra Hejlsminde)

Fra : oz3bto

Dato : 18-10-08 00:15

> [...]
> pålidelige vognmænd, som kører meget med både mellem landsdelene, hvor
> jeg kan booke mig ind på en returtransport.

Kvik flyt i vejen ..

Er godt nok ikke meget for at anbefale dem men de er super til ransport af
både
Og nej jeg arbejder der ikke... mere ihvertfald

Fra : Leif Langgaard

Dato : 20-10-08 09:37

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> Kvik flyt i vejen ..