quinder er sgu' underlige .....
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 22:47

Her holder man ved en parkeringsplads hos en købmand, lidt væk fra de
andre - også fordi man lige skal have afsluttet en telefonsnak

Hvad sker der ? En krampe kommer hen og parkeder sin pøsjo 40
centimeter fra min højre side - og står ud med et brag

Javel ja - hvorfor skulle hun lige smække døren op i min bil, eller
parkere så tæt på ?

Om hun sagde pænt undskyld da jeg kiggede på hende - næehh nej '!

Hun så udemærket jeg kiggede på hende - men gik da uden videre ind til
købmanden -- Så bliver man lidt alternativ :

Åbner handskerummet, tager et par selvklæbende labels og skriver en
hilsen til dummernikken - og planter dem da lige i synsfeltet på
hendes forrude

Så kan de lære det !

Om de er nemme at fjerne fra en forrude - Niks ;)

Hvad fanden tænker de på ? ok, jeg gav vist selv svaret.

Gu' ved om man skal til at smide dem i printeren ?
--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-10-08 23:59

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad sker der ? En krampe kommer hen og parkeder sin pøsjo 40
> centimeter fra min højre side - og står ud med et brag

Hvad skete der med dit transporttøj?

> Javel ja - hvorfor skulle hun lige smække døren op i min bil, eller
> parkere så tæt på ?

For at vise at hun kunne?

> [...]
>
> Åbner handskerummet, tager et par selvklæbende labels og skriver en
> hilsen til dummernikken - og planter dem da lige i synsfeltet på

Hvad mon der stod?

> Så kan de lære det !

Tror du selv på det?

> Om de er nemme at fjerne fra en forrude - Niks ;)

> Hvad fanden tænker de på ? ok, jeg gav vist selv svaret.

Tænker?
Nu stiller du vist for store forhåbninger

> Gu' ved om man skal til at smide dem i printeren ?

Quinderne?
Nej-da, og bestemt heller ikke i kopimaskinen!

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-10-08 00:18

Hej!

Uffe Bærentsen wrote:
> Hvad skete der med dit transporttøj?

Tror sq Jan tager det ret afslappet. Så længe kan ikke kører i den
"firmafarvede" om ikke andet

Blev forresten antastet af en dame i storcenteret i Helsingør idag. Hun
åbnede førerdøren for at fortælle mig, at jeg havde parkeret i nogle
glasskår. Yes, fra en bilrude - uhadada, så haster det godt nok med at
få flyttet kareten ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-08 10:23

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Tror sq Jan tager det ret afslappet. Så længe kan ikke kører i den
>"firmafarvede" om ikke andet

jeg kørte desværre i den firmafarvede ;(

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-08 10:27

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev :

>Hvad mon der stod?

Din fantasi på råde ;)

>Tror du selv på det?

ikke helt, men et af de steder, hvor slige mærkater havner i folks
forruder, er der sket et besynderligt fald i tåbelige parkeringer ;)

Gu' ved hvorfor monstro
--
Jan_stevns

Fra : Sven

Dato : 12-10-08 00:00

> [...]
>
> Så kan de lære det !
>
> Om de er nemme at fjerne fra en forrude - Niks ;)
>
> Hvad fanden tænker de på ? ok, jeg gav vist selv svaret.

Sådan nogle fruentimmere har vi også i Næstved. Havde det været her, havde
hun taget komtakt til dig, da du fik øjenkontakt ... men kun for at forlange
en undskyldning for, at din bil holder for tæt på hendes!

Sven

Fra : Snuden

Dato : 12-10-08 04:48

LOL, minder mig om engang min ex havde parkeret hendes mitsubishi pajero og
gået ind for at handle. Da hun kom ud, stod der en bil SKRABET ind i siden
på Pajeroen. Hun ventede for at se om der kom en ejer til denne bil men
efter et stykke tid kontaktede hun politiet, da hun ikke havde hele dagen.
De havde ikke tid, men kunne til nøds oplyse om ejeren. Hun ringede til
ejeren...en mand besvarede opkaldet og min kæreste fortalte at hans bil
holdt sådan cirka lak mod lak skrab tæt på hendes. Han begyndte straks med
at sige "den møgkælling...nu igen!!" og han troppede personligt op på
p-pladsen. I al den tid, havde min pige godtnok lagt mærke til et
fruentimmer der luskede omkring på p-pladsen. Da manden dukkede op viste det
sig, at det luskende fruentimmer var hans kone og frejdigt sagde hun: Du
holder godt nok tæt på vores bil!! Det endte med, at modparten måtte betale
en del lakering og buler. Utroligt hvad kvinder nogle gange kan med en bil.
Skal lige sige, min ex var/er en fantastisk god billist. Da hun i en periode
kørte hyrevogn, var der en kunde der kommenterede hendes kørsel og sagde:
Bare mine kvindelige kollegaer kunne køre ligesom dig!
- hvad laver du da, spurgte hun. Jeg er politimand! lød svaret.

Snuden

Fra : TGJ

Dato : 12-10-08 19:24

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Bare mine kvindelige kollegaer kunne køre ligesom dig!
> - hvad laver du da, spurgte hun. Jeg er politimand! lød svaret.

ROTF!!!!

Fra : -=JF=-

Dato : 12-10-08 10:12

jan_stevns skrev:

> Åbner handskerummet, tager et par selvklæbende labels og skriver en
> hilsen til dummernikken - og planter dem da lige i synsfeltet på
> hendes forrude

Havde du ikke en skarp nøgle, så du kunne skrive din hilsen på forklappen?

Du må tænke på at papir er CO2-dyrt, og i disse tider...

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-08 10:25

-=JF=- <invalid@invalid.invalid> skrev :

>Havde du ikke en skarp nøgle, så du kunne skrive din hilsen på forklappen?

nej - lige det kunne jeg nok ikke få mig selv til - så tror jeg en
pisse irriterende slevklæbende mærkat, lige i synsfeltet virker en del
bedre

De sidder temmeligt godt fast ;) - slet ikke ligesom der der postIT
)

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-10-08 13:51

On Sat, 11 Oct 2008 23:46:41 +0200, jan_stevns wrote:

> [...]
>
>Hvad sker der ? En krampe kommer hen og parkeder sin pøsjo 40
>centimeter fra min højre side - og står ud med et brag

Et eller andet sted er det vel mændenes egen skyld.

Bl.a. kan der godt komme nogle alternative måleresultater ud af at
beskrive dagens fangst hos lystfiskere, for ikke at tale om den
skønsmæssige længdeopgivelse på formeringspølsen, som man ike så
sjældent hører om.

>--

>Javel ja - hvorfor skulle hun lige smække døren op i min bil, eller
>parkere så tæt på ?

>--

Fordi en bil er et apparat der skal kunne køre fra shopping-center til
shopping-center, uden nævneværdige problemer, og under nævneværdige
hører ikke et par hak i lakken på dørkanten.

> [...]

>Hun så udemærket jeg kiggede på hende - men gik da uden videre ind til
>købmanden -- Så bliver man lidt alternativ :

Jeg forstår hende godt.

Havde hun taget kontakt til dig, kunne hun nemt blive involveret i
erstatning og den slags snavs, som der sandsynligvis skulle afgives
forklaring om til den ægteviede.

Når jeg tænker tilbage på dine egne reaktioner på visse måske ikke så
begavede ting din egen højtelskede har begået, og hvilket helvede af
ironi, sarkasme og almindelig mobning det har udsat hende for, Det
ville jeg også undgå for næsten enhver pris. )

> [...]

>hendes forrude
>
>Så kan de lære det !
>
>Om de er nemme at fjerne fra en forrude - Niks ;)

Det er ikke andet end hærværk og hulemandens intelletuelt ringe måde
ar hævne sig på.

Jeg tror jeg ville have nøjedes med at pisse på hendes dørhåndtag, og
derefter undladt at gøre hende opmærksom på det.

>--

>Hvad fanden tænker de på ? ok, jeg gav vist selv svaret.

>--

Min version af svaret finder du ovenfor.

>--

>Gu' ved om man skal til at smide dem i printeren ?

>--

Tror du godt at sådan en gennemsnits-kone kan komme igennem sådan en
printer?

Og af ren nysgerrighed, vil du så fortælle mig hvad du havde tænkt dig
at printe på hende?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-08 15:00

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Et eller andet sted er det vel mændenes egen skyld.

Ja - nogle må jo have været tossede nok til at overlade, eller
ligefrem sælge sådan et køretøj ..

>Fordi en bil er et apparat der skal kunne køre fra shopping-center til
>shopping-center, uden nævneværdige problemer, og under nævneværdige
>hører ikke et par hak i lakken på dørkanten.

Aha ...

> [...]
>ironi, sarkasme og almindelig mobning det har udsat hende for, Det
>ville jeg også undgå for næsten enhver pris. )

Se .. det ved hun jo så ikke en døjt om ;)

>Det er ikke andet end hærværk og hulemandens intelletuelt ringe måde
>ar hævne sig på.

Hehe

>Tror du godt at sådan en gennemsnits-kone kan komme igennem sådan en
>printer?

Jeg er i besiddelse af en sk. storformat printer

>Og af ren nysgerrighed, vil du så fortælle mig hvad du havde tænkt dig
>at printe på hende?

*det* ville kræve at samtlige politikere fra øderste venstre og ditto
højrefløj blev enige, førend jeg ville afsløre det ;9

--
Jan_stevns

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-10-08 15:35

On Sun, 12 Oct 2008 15:59:31 +0200, jan_stevns wrote:

>Ja - nogle må jo have været tossede nok til at overlade, eller
>ligefrem sælge sådan et køretøj ..

>--

Mænd er lige så meget til fals for ussel mammon, som kvinder er for
sko og textiler.

>--

>Aha ...

>Se .. det ved hun jo så ikke en døjt om ;)

>--

Du tror måske du har patent på at være perfid? Vi er mange, kan
jeg betro dig.

>--

>Hehe

>Jeg er i besiddelse af en sk. storformat printer

>--

Nu skal jeg liiiige gå ind i stuen og spørge
fruen..........................nej, ved nærmere eftertanke tror jeg
ikke jeg skal have spurgt om noget som helst. )

Men jeg tror stadigvæk ikke at en gennemsnitskone kan komme igennem.

>--

>*det* ville kræve at samtlige politikere fra øderste venstre og ditto
>højrefløj blev enige, førend jeg ville afsløre det ;9

>--

Det er typisk!!

Når sandhedens time nærmer sig, slår en hvilken som helst
"blabbermouth" ny verdensrekord i at finde bakgearet. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 13-10-08 20:16

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>On Sun, 12 Oct 2008 15:59:31 +0200, jan_stevns wrote:
klip

>Det er typisk!!
>
>Når sandhedens time nærmer sig, slår en hvilken som helst
>"blabbermouth" ny verdensrekord i at finde bakgearet. )

HAHAHAHHAaaaaaaaaa.......arrrrrggggghhhhh

Folmer for fanden...!
Hold så op med at skrive sådan noget når man sidder her ganske
fredeligt og drikker varm kaffe.....NÅ!
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Anders Majland

Dato : 20-10-08 11:04

> Hvad sker der ? En krampe kommer hen og parkeder sin pøsjo 40
> centimeter fra min højre side - og står ud med et brag

Nogen gange kan det jo være svært at finde et sted at parkere ....

I tirsdags havde jeg problemer med at komme af med punto'en i Billund.
"Nogen" holdt efterårsferie så det var krop umuligt at finde en p-plads selv
længst væk over markerne (eller hvad vi nu skal kalde betalingsparkeringen).
Det var mange sjove parkeringer rundt omkring og jeg endte også selv med en
af de kreative. Jeg bakkede ind over en skåning så den næsten var fri af
vejen - det var kun højre forhjul der lige rørte lidt... Men den hældte så
ca 20 grader mod bilen ved siden af og der var vel 5-10cm plads i snit og
mindst ved taget - og at han for at komme ind i bilen nok skulle kravle ind
ad bagklappen i sin stationcar eller måske med lidt held kunne komme ind af
højre dør. Jeg måtte også kravle op/ud af højre dør ... Jeg overvejede at
sætte en undskylning under hans visker, men havde ikke lige noget papir....
Heller ikke selvklæbende labels .... Heldigt for ham kom jeg hjem fra
arbejde igen ham så han blev reelt ikke genere af min tætte parkering ....
(Måske også heldig for lakken på puntoen ...) Men når man betaler dyrt for
parkering burde man næsten kunne kræve en plads at parkere på ....

Men jeg bliver også lettere hysterisk når folk laver skrammer på vores biler
..... Og der har været børnelås på bagdørene til knægten var 7 og kunne huske
beskeden om først at åbne når han har fået lov ...

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-08 16:32

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev :

>Nogen gange kan det jo være svært at finde et sted at parkere ....

Det var det jo så ikke her ;(

--
Jan_stevns