Online Reservedels kataloger...
Fra : Martin 5250 DK-FYN

Dato : 10-10-08 22:56

Jeg har set på Bla. QXL at man kan købe en guide til bla. BMW's online
katalog, jeg har sådan en E46, og vil gerne se hvordan gearkassen og
bagtøjet er samlet, er der nogle der kender de kataloger?? og er det de
39 kr. værd som det koster?? tænkte måske om der er nogle her i gruppen
der har købt det.. Med venlig hilsen Martin

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 11-10-08 00:36

Martin 5250 DK-FYN skrev:
> [...]
> 39 kr. værd som det koster?? tænkte måske om der er nogle her i gruppen
> der har købt det.. Med venlig hilsen Martin

Er det ikke bare dette du tænker på?:

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=M&arch=0

Man kan godt finde dem på cd. Men det her er nyere.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 11-10-08 05:26

"Martin 5250 DK-FYN" <mm27-FjernDette-@hot-FjernDette-mail.com> skrev i
meddelelsen news:48efcf5f$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> kr. værd som det koster?? tænkte måske om der er nogle her i gruppen der

Hvad med at købe en Haynes reperationshåndbog?
Godt nok noget dyrere, men så har man trods alt papirudgaven, som man kan
have med ud til bilen og slå op i mens man foretager en reperation.
Bogen kan købes hos http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
Hilsen Matthias

Fra : Tau

Dato : 11-10-08 11:06

" Matthias H Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Godt nok noget dyrere, men så har man trods alt papirudgaven, som man kan
> have med ud til bilen og slå op i mens man foretager en reperation.

Jo det kan du have ret i langt han af vejen, men en udskrivning fra nettet
om lige nøjagtig det problem der måtte være, er nemmere at have med ud i en
plastlomme, og smide væk bagefter når den er fyldt med oliefinger.

vh
Poul

Fra : Mikael

Dato : 12-10-08 05:34

On 10 Okt., 23:55, Martin 5250 DK-FYN <mm27-FjernDet...@hot-FjernDette-
mail.com> wrote:
> [...]
> 39 kr. værd som det koster?? tænkte måske om der er nogle her i gruppen
> der har købt det.. Med venlig hilsen Martin

Er det det her du tænker på?

http://de.bmwfans.info/

Mikael