livredningsposer
Fra : Kilgasto@gmail.com

Dato : 04-10-08 14:05

På mit speedbådskursus så jeg nogle små poser, indeni hvilke der var
en slags "lagenpose" af sølvpapir. ideen er at man kan putte en person
i, hvis vedkommende har været en tur i baljen i koldt vand, og posen
skal forhindre livstruende hypotermi.
Ved nogen hvor denne form for sikkerhedsustyr kan købes, evt. på
nettet?

Venlig hilsen,
Kilgasto

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 05-10-08 08:25

Anti-Shock-Tæppe (folietæppe)
http://www.helpansafety.dk/?prodid=242

Mvh
Claus Grell Hansen

Fra : Jakob_K

Dato : 10-10-08 06:00

On 4 Okt., 22:05, "Kilga...@gmail.com" <Kilga...@gmail.com> wrote:
> [...]
> skal forhindre livstruende hypotermi.
> Ved nogen hvor denne form for sikkerhedsustyr kan købes, evt. på

Prøv også den lokale Falck-station. Der kunne man ihvertfald "få" dem,
da jeg var der på brandslukningskursus.

mvh
JAKOB