Adresse på engelsk bådudstyrsforhandler
Fra : Finn Ehmsen

Dato : 02-10-08 19:16

jeg har hørt at der er en del at spare på elektrisk bådudstyr ved køb af
dette i england

er der nogen der ligger inde med internet adresse på nogen de har gode
erfaringer med ?

på tænker at købe kombineret lod/log

--
Mvh. Finn Ehmsen

Fra : Flemming

Dato : 02-10-08 20:05

Jeg har handlet her: http://www.marine-super-store.com/

Regn med 500 kr i porto.

MvH
Flemming

Fra : Hans-E. Pedersen

Dato : 02-10-08 22:18

Finn Ehmsen <f.ehmsen@tdcadsl.dk> skrev:
>jeg har hørt at der er en del at
> [...]

Har handlet her flere gange uden problemer.

http://www.yachtbits.com/
Hans-E.

Fra : blueocean

Dato : 03-10-08 02:51

On 2 Okt., 23:18, Hans-E. Pedersen <han...@J0C5Menergimail.dk> (slet
J0C5M) wrote:

> Har handlet her flere gange uden problemer.
>
>    http://www.yachtbits.com/
> Hans-E.

Her er flere som jeg har benyttet med fordel og aldrig haft problemer
med.
http://www.marinestore.co.uk

http://www.mesltd.co.uk

mvh.
Gert

Fra : blueocean

Dato : 03-10-08 03:11

J0C5M) wrote:

> Har handlet her flere gange uden problemer.
>
>    http://www.yachtbits.com/
> Hans-E.

Hvis du skal bruge hele pakken af IS20 serien så se her et pakke
tilbud.
http://www.yachtbits.com/simrad/simrad_is20_basic_sailboat_system.php

Gert

Fra : Jimmi Aakjær (8310)

Dato : 03-10-08 14:20

Hej

Du kan også prøve http://stores.ebay.co.uk/Online-Marine-Mart - der
kan du få en Nasa clipper duet (kombineret log/lod) til 165 pund
hvilket svarer til 1600,- kr. Det er også muligt af afgive et bud så
det bliver endnu billigere.

Jeg har handlet med vedkomende før og fik varen direkte fra NASA
fabrikken i UK.

Den billigste pris jeg er faldet over i DK er 2499,- hos Netbaad.com
http://www.netbaad.com/product.asp?product=103

/Jimmi