Styring maxi 95
Fra : Niels Hansen

Dato : 02-10-08 11:16

Styringen på min maxi 95 er meget slør og jeg har konstateret meget slid på
tandhjulet hvor veiern køre i gennem.
Er der nogen der har erfaring med hydraisk styring på maxi 95 eller andre
mugligheder
Jeg har heller ikke muglihed for at måle slaglængden, da båden ligger i
Grækenland.

Niels Hansen

nh(nh)@elnito.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-08 23:37

Det er et alm. kendt Maxi 95 problem. Der er omtalt flere gange på
www.maximalt.dk og Een af løsningerne kan købes fra Thomas Heden i Sverige.
Se http://www.garbo.us/styrning.htm

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Niels Hansen

Dato : 03-10-08 04:51

Tak for svaret.
Jeg er bekendt med Thomas's styring, men ville høre om der var prøvet andre
muligheder

Niels Hansen
Maxi 95
"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:48e54d00$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...