Xenon pærer
Fra : Johnny B [ 2000 Frb.~

Dato : 01-10-08 17:08

har købt en Opel hvor den ene pærer er ved at gå ( brunligt lys ) ... det er
et org, xenon lygter, hvor kan jeg købe nye pærer udover orginalt hos opel ?

--
Johnny B [DK 2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Henning

Dato : 01-10-08 17:59

On Wed, 1 Oct 2008 18:07:30 +0200, "Johnny B [ 2000 Frb. ]"
<SLET_ALT_DETTE_johnnyb2000@gmail.com> wrote:

>har købt en Opel hvor den ene pærer er ved at gå ( brunligt lys ) ... det er
>et org, xenon lygter, hvor kan jeg købe nye pærer udover orginalt hos opel ?

Ebay?
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=opel+xenon&_sacat=See-All-Categories

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 01-10-08 18:18

"Johnny B [ 2000 Frb. ]" <SLET_ALT_DETTE_johnnyb2000@gmail.com> skrev i
meddelelsen news:48e3a05a$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> har købt en Opel hvor den ene pærer er ved at gå ( brunligt lys ) ... det
> er et org, xenon lygter, hvor kan jeg købe nye pærer udover orginalt hos
> opel ?

Dem er jeg ret sikker på du kan købe hos www.matronics.dk
De sælger uoriginale pærer til flere bilmærker.
Hilsen Matthias

Fra : Lund

Dato : 01-10-08 19:33

Det er osram pære, så i en næsten hvilken som helst biludstyrsbutik som
nymann m.v.

Jeg mener den hedder D2S

Fra : Mikael

Dato : 02-10-08 04:52

On 1 Okt., 18:07, "Johnny B [ 2000 Frb. ]"
<SLET_ALT_DETTE_johnnyb2...@gmail.com> wrote:
> har købt en Opel hvor den ene pærer er ved at gå ( brunligt lys ) .... det er
> et org, xenon lygter, hvor kan jeg købe nye pærer udover orginalt hos opel ?

Jeg har købt pærer her. Har kun godt at sige om dem.

http://www.powerbulbs.com/index.asp

Mikael