Gæt en lyd...
Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 05:13

Alle bilentusiaster bør have 3 rigtige i denne test - det havde jég:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1063417.ece

Fra : HB

Dato : 01-10-08 16:13

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> Alle bilentusiaster bør have 3 rigtige i denne test - det havde jég:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1063417.ece

Den var let...

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 16:52

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Den var let...

Jep, men det er den nødt til at være i dette forum, som totalt har mistet
biddet. Hvor finder man iøvrigt et diskussionslystent dansk forum vedr.
biler på nettet?

Fra : Vestman

Dato : 01-10-08 18:40

Ja, den var vist ikke beregnet til os nørder

> Jep, men det er den nødt til at være i dette forum, som totalt har mistet
> biddet. Hvor finder man iøvrigt et diskussionslystent dansk forum vedr.
> biler på nettet?

Nu har jeg jo været væk i laaang tid, men der er mange nye navne
(naturligvis) men mange af de gamle er væk. Er det det du mener, Mogens?

--
/Lars
5.7 V8

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 18:48

"Vestman" <lars.vestman@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, den var vist ikke beregnet til os nørder

Nope

> Nu har jeg jo været væk i laaang tid

Velkommen tilbage :)

> men der er mange nye navne (naturligvis) men mange af de gamle er væk. Er
> det det du mener, Mogens?

Antallet af indlæg, Lars - det er på et minimum og slet ikke i NÆR-heden af
fortidens højder, hvor vi oftede chattede os gennem natten . Dét sker ALDRIG
mere

Fra : Vestman

Dato : 01-10-08 19:28

> Velkommen tilbage :)

Tak, tak - men det bliver nok ikke som i gamle dage.. eller..

> Antallet af indlæg, Lars - det er på et minimum og slet ikke i NÆR-heden
> af fortidens højder, hvor vi oftede chattede os gennem natten . Dét sker
> ALDRIG mere

Jeg tror at det delvist skyldes at der er aktive fora mange steder
efterhånden. Se bare hvad Bilgalleri har udviklet sig til.

--
/Lars
5.7 V8

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 20:11

> Tak, tak - men det bliver nok ikke som i gamle dage.. eller..

Det må vi jo se...

> Jeg tror at det delvist skyldes at der er aktive fora mange steder
> efterhånden. Se bare hvad Bilgalleri har udviklet sig til.

OK, det er så forbigået mig. Jeg må kigge på, hvad det er

> /Lars
> 5.7 V8

//Mogens
Bl.a. en 3,6 boxer 6 m/bi-turbo :)

Fra : Vestman

Dato : 01-10-08 21:05

> OK, det er så forbigået mig. Jeg må kigge på, hvad det er

Ja, det var nu ikke ment som en anbefaling - men mange potentielle
brugere herinde forsvinder andre steder hen.

> //Mogens
> Bl.a. en 3,6 boxer 6 m/bi-turbo :)

Kvik fætter, med sublime køreegenskaber! Gotta love it.

Men så se lige denne her herrebil:
http://www.autoblog.com/2008/10/01/paris-2008-lamborghini-estoque-gets-official-release/

--
/Lars
5.7 V8

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 21:43

> Ja, det var nu ikke ment som en anbefaling - men mange potentielle
> brugere herinde forsvinder andre steder hen.

> Kvik fætter, med sublime køreegenskaber! Gotta love it.

Jep

> Men så se lige denne her herrebil:
> http://www.autoblog.com/2008/10/01/paris-2008-lamborghini-estoque-gets-official-release/

Ja Lambo ik' så ring' endda. Men driftsomkostningerne er astronomiske

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 12:54

On Wed, 01 Oct 2008 19:10:44 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Vestman" <lars.vestman@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Det må vi jo se...

>OK, det er så forbigået mig. Jeg må kigge på, hvad det er

>--

Du vil i den grad blive skuffet. Din kasket sidder den forkerte vej
til den slags.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 03-10-08 16:54

> Du vil i den grad blive skuffet. Din kasket sidder den forkerte vej
> til den slags.

Hvordan de får plads til skyggen i nakken, er mig en gåde - men det er måske
årsagen til, at førersædet lægges ned, når der køres?

Fra : Klaus G.

Dato : 01-10-08 20:43

> Jeg tror at det delvist skyldes at der er aktive fora mange steder
> efterhånden. Se bare hvad Bilgalleri har udviklet sig til.
Til en børnehave...

"Hej. jeg har givet din bil en "høj", tjek min profil og giv min bil en
vurdering"

*tjekker hans bil, som er en std. golf2, og giver den "middel"

"Hvad fanden, hvorfor skal min bil kun have "middel", nu har jeg ændret min
vurdering af din bil til "lav""....

Osv. derud af i den dur...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-10-08 20:04

> Antallet af indlæg, Lars - det er på et minimum og slet ikke i NÆR-heden
> af fortidens højder, hvor vi oftede chattede os gennem natten . Dét sker
> ALDRIG mere

Jeg kan kun svare for mig selv.
Grunden til at jeg ikke hænger så meget ud herinde, som tidligere, det er
simpelthen på grund af tonen herinde, som har taget en meget negativ
drejning, desværre.
Tag bare et eksempel med John Armstrong, som stiller et spørgsmål om hvad
man kan forvente som første gangs bilkøber.
Han bliver jo nærmest latterliggjort fordi han tør spørge.
Jeg kan godt forstå hvis han f.eks. ikke gider bruge gruppen mere.
Der skal ingen ting til, før folk overfalder hinanden, der er slet ikke den
kammeratlige/hyggelige tone mere herinde.
Det er synd, for gruppen var ellers meget (IMHO) velfungerende, engang.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 20:13

> Grunden til at jeg ikke hænger så meget ud herinde, som tidligere, det er
> simpelthen på grund af tonen herinde, som har taget en meget negativ
> drejning, desværre.

Jow jow - gruppen er jo et aftryk af tiden og samfundet omkring os

> [...]
> Han bliver jo nærmest latterliggjort fordi han tør spørge.
> Jeg kan godt forstå hvis han f.eks. ikke gider bruge gruppen mere.

Han gider ikke høre på erfaringerne - derfor. Som en anden skribent nævner,
havde han besluttet sig, inden han skrev. Og hvorfor skriver han så?

> Der skal ingen ting til, før folk overfalder hinanden, der er slet ikke
> den kammeratlige/hyggelige tone mere herinde.
> Det er synd, for gruppen var ellers meget (IMHO) velfungerende, engang.

Tidligere skete der også overfald - men det blev "rettet op"
efterfølgende...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-10-08 10:01

> Jow jow - gruppen er jo et aftryk af tiden og samfundet omkring os

Ja med alt hvad deraf følger

> Han gider ikke høre på erfaringerne - derfor. Som en anden skribent
> nævner, havde han besluttet sig, inden han skrev. Og hvorfor skriver han
> så?

Nu tænkte jeg på det indlæg, hvor han spørger til hvad han kan forvente at
få lavet på bilen, inden leveringen.

> Tidligere skete der også overfald - men det blev "rettet op"
> efterfølgende...

Jeg synes bare, at man (jeg) ser flere og flere tråde der bare kører helt ud
på et sidespor.
Men det kan godt være at jeg er for nærtagende

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-10-08 10:23

Per Beer Hansen skrev:

> Jeg synes bare, at man (jeg) ser flere og flere tråde der bare kører
> helt ud på et sidespor.
> Men det kan godt være at jeg er for nærtagende

Som Mogens ganske rigtigt siger så er gruppen et spejl af "Den Virkelige
Verden" tm

Derudover sker der osse en vis mættelse hos den enkelte skribent (hvis du
fik din livret 3 gange om dagen i årevis, så... ) og i dén forbindelse
tror jeg osse at toleranceniveauet daler lidt hos "os gamle"

Men det er da hyggeligt at se at du ikke har trukket dig helt - jeg selv
har været ret aktiv herinde osse, men i kraft af at bilreparationer nu er
noget der foregår på et værksted er mit forhold til motorkøretøjer ved at
nærme sig det forhold jeg har til fx. køleskabe - såen lidt groft sagt

Hans
http://sites.google.com/site/zofiaoghans/Home

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-10-08 10:30

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Som Mogens ganske rigtigt siger så er gruppen et spejl af "Den Virkelige
> Verden" tm

Jamen det har i da sikkert ret i.
Verden er blevet et "råt" sted at være.

> [...]
>
> Men det er da hyggeligt at se at du ikke har trukket dig helt - jeg
> selv har været ret aktiv herinde osse, men i kraft af at bilreparationer

Jeg repper stadig selv på min, men det er (heldigvis) sjældent der er noget.

> er mit forhold til motorkøretøjer ved at nærme sig det forhold jeg har til
> fx. køleskabe

Siger du at du har et forhold til dit køleskab ?
Jeg ønsker ikke at høre mere.....

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-10-08 10:38

Per Beer Hansen skrev:

> Siger du at du har et forhold til dit køleskab ?
> Jeg ønsker ikke at høre mere.....

Som du siger: Verden er blevet "rå"

Btw: må hellere lave en side på hjemmesiden med "Tidligere køleskabe"

Fra : Mogens

Dato : 02-10-08 14:20

> Som du siger: Verden er blevet "rå"
> Btw: må hellere lave en side på hjemmesiden med "Tidligere køleskabe"

He he.

19 indlæg siden kl 6:30 - I guder mand (rolling.eyes)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 13:02

On Thu, 2 Oct 2008 11:29:34 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Siger du at du har et forhold til dit køleskab ?
>Jeg ønsker ikke at høre mere.....
>

>--

Rolig nu, Per.

Hans er på vej ud af skabet - køleskabet.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 13:00

On Thu, 2 Oct 2008 11:22:34 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>fik din livret 3 gange om dagen i årevis, så... ) og i dén forbindelse
>tror jeg osse at toleranceniveauet daler lidt hos "os gamle"

Nu er jeg forvirret på et højere plan!

Hvem har råd til at spise 3 gange om dagen, med de benzinpriser?

Hvis jeg fik råd hvad er der så i vejen med 1 stk. med gammelost, sky,
løgringe og et stænk rom og derefter 1 stk. med sylte, skarp sennep og
en skive rødbede?

> [...]

>noget der foregår på et værksted er mit forhold til motorkøretøjer ved at
>nærme sig det forhold jeg har til fx. køleskabe - såen lidt groft sagt

Toyota!! 112% i orden, og straks har vi mistet en kompetent skribent i
gruppen.

Men jeg har også lært noget i dag. Jeg anede ikke at Toyota lavede
køleskabe. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-10-08 14:24

Folmer Rasmussen wrote:

> Hvis jeg fik råd hvad er der så i vejen med 1 stk. med gammelost, sky,
> løgringe og et stænk rom og derefter 1 stk. med sylte, skarp sennep og
> en skive rødbede?

Rækkefølgen. Man spiser da osten til sidst. Og hvor er silden og det lune
iøvrigt blevet af?

Ebbe

Fra : Per D.

Dato : 03-10-08 15:32

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i meddelelsen

> Rækkefølgen. Man spiser da osten til sidst. Og hvor er silden og det lune
> iøvrigt blevet af?
>
> Ebbe

Og hvad med snapsen og pilsneren?

Nåeh..... det hører nok ikke til i denne gruppe.

Per D.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-10-08 17:39

Folmer Rasmussen skrev:

> Nu er jeg forvirret på et højere plan!
>
> Hvem har råd til at spise 3 gange om dagen, med de benzinpriser?

Dem der kører Hundaj?

> Hvis jeg fik råd hvad er der så i vejen med 1 stk. med gammelost, sky,
> løgringe og et stænk rom og derefter 1 stk. med sylte, skarp sennep og
> en skive rødbede?

10.000 fluer kan ikke ta fejl!

> Toyota!! 112% i orden, og straks har vi mistet en kompetent skribent i
> gruppen.

Jeg synes udformningen af smileyen er malplaceret i dénne sammenhæng!?

> Men jeg har også lært noget i dag. Jeg anede ikke at Toyota lavede
> køleskabe. )

Så prøv mit klima!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 12:53

On Wed, 01 Oct 2008 17:47:53 GMT, "Mogens"
> [...]

>fortidens højder, hvor vi oftede chattede os gennem natten . Dét sker ALDRIG

Det er fordi du går for tidligt i seng.

Når jeg er ved at være varmet op til at diskutere med dig, så
forsvinder du.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 03-10-08 16:56

> Det er fordi du går for tidligt i seng.

Umuligt

> Når jeg er ved at være varmet op til at diskutere med dig, så
> forsvinder du.

Tænk jeg har ofte haft den samme oplevelse med dig !
Nuvel der er mange ting at tage vare på på dét tidspunkt

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-10-08 19:17

> [...]
>
> Jep, men det er den nødt til at være i dette forum, som totalt har mistet
> biddet. Hvor finder man iøvrigt et diskussionslystent dansk forum vedr.

www.oldtimer.dk .... ;)

- Martin

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 19:20

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> www.oldtimer.dk .... ;)

Jep, ham har vi i Jaguar-klubben med stor succes besøgt nogle gange - og vi
taler VILDT meget biler hvér gang

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 13:03

On Wed, 01 Oct 2008 18:19:36 GMT, "Mogens"
> [...]

>"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

>Jep, ham har vi i Jaguar-klubben med stor succes besøgt nogle gange - og vi

Kan man være medlem af den klub under falske forudsætninger?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 03-10-08 17:02

> Kan man være medlem af den klub under falske forudsætninger?

Du tænker på, at jeg aldrig selv har ejet en Jaguar, fordi min kone syntes,
jeg ikke var gammel nok?
Når jeg var til garagesnakmøde i klubben, skete anfarten enten i en Jaguar
Mark V, en Jaguar XJ6 4,2 LWB eller en Jaguar Mk II 3,8 l, Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 18:31

On Fri, 03 Oct 2008 16:01:39 GMT, "Mogens"
> [...]

>Når jeg var til garagesnakmøde i klubben, skete anfarten enten i en Jaguar
>Mark V, en Jaguar XJ6 4,2 LWB eller en Jaguar Mk II 3,8 l, Folmer

Sådan en 4.2 XJ6 har jeg s'gu engang haft som arbejdsbil.

Men jeg var kun medlem af privat- og ambassadechaufførernes klub.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 03-10-08 19:20

> Sådan en 4.2 XJ6 har jeg s'gu engang haft som arbejdsbil.

Jep - og de har lige søgt en ministerchauffør, men den så du måske ikke.
Kunne jo være sjovt at se dig i sån en rolle

> Men jeg var kun medlem af privat- og ambassadechaufførernes klub.

LOL

Fra : HB

Dato : 01-10-08 20:36

> [...]
>
> Jep, men det er den nødt til at være i dette forum, som totalt har mistet
> biddet. Hvor finder man iøvrigt et diskussionslystent dansk forum vedr.

Jeg har været med herinde on/off - så hut jeg visker ca 8 år og der er
blevet enormt stille herinde.
Hvert fabrikat har efterhånden sit eget forum. Jeg har også fulgt med på
bilgalleri.dk, men synes der går lidt "Brian" (undskyld Brian) i den ind
imellem.
Jeg savner et forum for folk med ægte entusiasme - både for den
"almindelige" bil og for biler på motorsportsplan, men det findes ikke tror
jeg. Skulle i falde over det så sig endelig til

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 21:45

> Jeg har været med herinde on/off - så hut jeg visker ca 8 år og der er
> blevet enormt stille herinde.

Samme her

> Hvert fabrikat har efterhånden sit eget forum. Jeg har også fulgt med på
> bilgalleri.dk, men synes der går lidt "Brian" (undskyld Brian) i den ind
> imellem.

OK

> Jeg savner et forum for folk med ægte entusiasme - både for den
> "almindelige" bil og for biler på motorsportsplan, men det findes ikke
> tror jeg. Skulle i falde over det så sig endelig til

Ja, det var sån noget, jeg tænkte på - ægte bilglæde hele vejen igennem

Fra : Frederik

Dato : 01-10-08 21:43

> [...]
>
> Jep, men det er den nødt til at være i dette forum, som totalt har mistet
> biddet. Hvor finder man iøvrigt et diskussionslystent dansk forum vedr.

Du og jeg kunne jo starte et.

Jeg kan generelt ikke lide gule porscher, Alfa 164, BMW 530d, bilimport og
folk som bor i Sverige. Endvidere vil jeg gerne debatere min holdninger i
timevis...

Tror du vi kunne holde den kørende?

;)

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 21:52

"Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i en meddelelse

> Du og jeg kunne jo starte et.

Der er sikkert flere...

> [...]
> folk som bor i Sverige. Endvidere vil jeg gerne debatere min holdninger i

He he - hvordan gik det i Jesteburg?

Fra : Frederik

Dato : 01-10-08 21:57

> "Frederik" <info@fjernenmasseduelundaudio.com> skrev i en meddelelse

> Der er sikkert flere...

> He he - hvordan gik det i Jesteburg?

Det havde jeg helt glemt at sige tak for. Det var mere end fremragende. Især
maden. Vi tog den store menu, og jeg som ellers er vant til at kokken kommer
ud for at se på ham "Der spiser alt det" blev helt mæt... :)

Vi overvejede (næsten seriøst) bare at blive der, maden var klasser bedre
end, hvad jeg ellers er stødt på i Tyskland.

Så tak for det og anbefaling givet videre.

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 22:00

> [...]
> end, hvad jeg ellers er stødt på i Tyskland.
> Så tak for det og anbefaling givet videre.

Super - your welcome :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-10-08 22:02

Mogens skriver:

> Super - your welcome :)

Altså det hænde at vi ender nede omkring Hamburg

Er det noget I vil fortælle om?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 01-10-08 22:04

Man bor godt her - http://www.hoteljesteburgerhof.de/content/index-hotel.php

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 02-10-08 00:06

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jep, men det er den nødt til at være i dette forum, som totalt har mistet
> biddet. Hvor finder man iøvrigt et diskussionslystent dansk forum vedr.
Hej Mogens

Jeg synes nu ikke det er helt SÅ slemt.
Er enig i at der i nogen indlæg er en dårlig tone, men det har der altså et
eller andet sted altid været. Og det er en ringe trøst, men der er andre
grupper der er røget helt ud i hampen.
Måske er det fordi udviklingen er sket glidende at man ikke har mærket det
så meget, og hvis man så kommer tilbage efter en off-periode tænker man bare
"Hov - hva f..... skete der lige der!"
Så må vi bare op af stolene (eller vel snarere ned i stolene) og kæmpe os op
på tidligere tiders niveau. Hvor alt kunne diskuteres uden hadske svar, og
hvor Folmers indlæg ikke var den eneste grund til at man kunne få noget galt
i halsen (og det er - hvor underligt det end lyder - absolut positivt ment

Endelig er det faktisk en svær gruppe at "komme ind på livet af". Mange
"kender" hinanden fordi de har deltaget i lang tid, og det kan altså godt
være lidt svært at komme "med på vognen". I hvert fald hvis man ikke lige
læse med fra sidelinjen et stykke tid og lærer tonen og kende.

Personligt er dfb stadig det første jeg checker når newsreaderen startes op,
og sådan håber jeg det bliver ved med at være længe endnu!

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Mogens

Dato : 02-10-08 04:59

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Mogens

Halløj

> Jeg synes nu ikke det er helt SÅ slemt.

Hmm :)

> Er enig i at der i nogen indlæg er en dårlig tone, men det har der altså
> et eller andet sted altid været. Og det er en ringe trøst, men der er
> andre grupper der er røget helt ud i hampen.

Jeg angriber ikke tonen...

> Måske er det fordi udviklingen er sket glidende at man ikke har mærket det
> så meget, og hvis man så kommer tilbage efter en off-periode tænker man
> bare "Hov - hva f..... skete der lige der!"

Sån er det...

> [...]
> være lidt svært at komme "med på vognen". I hvert fald hvis man ikke lige
> læse med fra sidelinjen et stykke tid og lærer tonen og kende.

Sådan er alle NG'er vist...

> Personligt er dfb stadig det første jeg checker når newsreaderen startes
> op, og sådan håber jeg det bliver ved med at være længe endnu!

Jow jow - jeg kunne blot ønske mig langt mere "trafik" end tilfældet er
idag.
Tidligere var der jo 250-300 om dagen - dét tal når vi vist ik mere...
http://news.frostbyte.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-10-08 15:25

On Thu, 02 Oct 2008 03:59:14 GMT, "Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk>
wrote:

>Jow jow - jeg kunne blot ønske mig langt mere "trafik" end tilfældet er
>idag.
>Tidligere var der jo 250-300 om dagen - dét tal når vi vist ik mere...
>http://news.frostbyte.dk

Hellere kvalitet end kvantitet...
Men mon ikke at folk vender tilbage, når finanskrisen har kostet nogle
arbejdspladser, samt at det bliver vinter igen?
For min egen part kommer jeg næppe til at sidde bag et rat mere pga.
følgesygdomme til min hjertesygdom, så det er mere af vane, at jeg
kigger med her.
Men når jeg drømmer om natten, så kører jeg alt fra Jaguar til
bybusser...

Til gengæld får jeg mig nogle billige grin, når jeg læser indlæg i
mudder- og politik-gruppen.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-10-08 22:37

Hr. Jensen skrev:

> Til gengæld får jeg mig nogle billige grin, når jeg læser indlæg i
> mudder- og politik-gruppen.

Er dét det nye navn for dfb?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 03:46

On Thu, 2 Oct 2008 01:06:20 +0200, "Ole Gaarde Kristensen"
<netpost98@hotmail.com> wrote:

> [...]

>i halsen (og det er - hvor underligt det end lyder - absolut positivt ment

Først tak for "roserne".

At skrive et indlæg her i gruppen, er det samme som at fortælle en
vittighed til et antal mennesker.

Der er nogen der fanger pointen lige med det samme.

Der er nogen der først griner, når flertallet griner. Så er man
nogenlunde sikker.

Så er der enkelte der har specialiseret sig i at ødelægge andres
jokes. Det er forholdsvis nemt.

Et eksempel:

Hvad er det der er grønt og har 24 bryster?

Jamen det er da containeren ved cancerafdelingen på Riget.

En fæl joke, men det var den jeg kom i tanker om.

Hvordan ødelægger man så den for fortælleren?

Jo, man løfter pegefingeren for lissom at indikere at man har en
rettelse eller sådan noget, og når så den løftede pegefinger får
taletid, så siger han med harmdirrende stemme:

Jeg var forbi der i formiddags, og den container er rød!!

Sådan er det også i dette forum.

Me too.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 03-10-08 17:31

> Først tak for "roserne".

Du må gerne undvære de 2 x "
Det var positivt ment - jeg nyder dine indlæg! (og mange andres).
Oftest er der bare ikke tid til liiige at sætte sig ned og skrive det svar
man gerne ville.

> [...]
>
> Der er nogen der fanger pointen lige med det samme.
>
> Der er nogen der først griner, når flertallet griner. Så er man

Men så er det ikke nødvendigvis nær så sjovt

> [...]
> taletid, så siger han med harmdirrende stemme:
> Jeg var forbi der i formiddags, og den container er rød!!

Jeg *tror* jeg fangede den selv om mit indre øje lige blev forstyrret ved
billedet af dig foran cancerafdelingen tællende "1,2,3,4,5,6....."
Men du har faktisk ret. Har ikke lige før tænkt over, at det egentlig er
ovenstående der sker i mange tråde.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-10-08 15:14

> [...]
>
> Jep, men det er den nødt til at være i dette forum, som totalt har mistet
> biddet. Hvor finder man iøvrigt et diskussionslystent dansk forum vedr.

Diskussionslystent??

Det var Golf´er alle 3 :)

--
Per

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 12:50

On Wed, 01 Oct 2008 15:51:44 GMT, "Mogens"
> [...]

>Jep, men det er den nødt til at være i dette forum, som totalt har mistet
>biddet. Hvor finder man iøvrigt et diskussionslystent dansk forum vedr.

Mogens, du skal bare vælge de rigtige emner her i gruppen.

Skal jeg fremdrage et par eksempler på ting der kan frembringe
alenlange tråde?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 03-10-08 17:03

> Mogens, du skal bare vælge de rigtige emner her i gruppen.
> Skal jeg fremdrage et par eksempler på ting der kan frembringe
> alenlange tråde?

Jeg kan een selv - min gl- tråd om bremserne i kongevognen:
Min tidligere ekvipage - '91 Opel Omega 3000 24V

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-10-08 17:42

Mogens skrev:

> min gl- tråd om bremserne i kongevognen:
> Min tidligere ekvipage - '91 Opel Omega 3000 24V

Var det dén med 400+ indlæg hvor vi prøvede at forklare H3nrik noget om
calibre?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 03-10-08 19:22

> Var det dén med 400+ indlæg hvor vi prøvede at forklare H3nrik noget om
> calibre?

Jow jow - det var da vist noget i den retning, do. Han kører iøvrigt Vectra
V6 idag og fik aldrig købt sig sån en Omega 3.0i-24...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-10-08 21:29

Mogens skrev:

> Jow jow - det var da vist noget i den retning, do. Han kører iøvrigt
> Vectra V6 idag og fik aldrig købt sig sån en Omega 3.0i-24...

Nå, okay
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-10-08 18:35

On Fri, 03 Oct 2008 16:03:15 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Jeg kan een selv - min gl- tråd om bremserne i kongevognen:
>Min tidligere ekvipage - '91 Opel Omega 3000 24V

>--

Èn af mange fine tråde.

Men du kan også være forbandet sikker på, at får vi det til at køre
som i gamle dage, så går der kun et stykke tid, så er den længste tråd
den der handler om at få den der klike jordet.

Vi har prøvet det før.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 03-10-08 19:22

> [...]
> som i gamle dage, så går der kun et stykke tid, så er den længste tråd
> den der handler om at få den der klike jordet.

MEN vi kører jo lidt stærkere - og fra dem - idag

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-10-08 20:09

> [...]
> som i gamle dage, så går der kun et stykke tid, så er den længste tråd
> den der handler om at få den der klike jordet.

Hvilken klike?

> Vi har prøvet det før.

Been there, got the t-shirt 'Folmer-style' ?

)

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (med pilot

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-10-08 18:11

Folmer Rasmussen skriver:

> Mogens, du skal bare vælge de rigtige emner her i gruppen.

Tåbelys....