Engelsk manual
Fra : Kim Bøndergaard Poul~

Dato : 30-09-08 20:07

Jeg har en tysk manual der hedder Robertson AP3000 Autopilot, Einbau- und
Bedienungsanleitung.

Iøvrigt står der også Shipmate Robertson på forsiden.

Nogen der har et bud på hvor samme/lignende manual kan findes på engelsk?

/Kim

Fra : jetp

Dato : 30-09-08 21:41

"Kim Bøndergaard Poulsen" <kim@fam-boendergaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Iøvrigt står der også Shipmate Robertson på forsiden.
>
> Nogen der har et bud på hvor samme/lignende manual kan findes på engelsk?

Her er en der hedder AP3000x:

http://cs.simradyachting.com/Index.aspx?PageID=92&CategoryBrowse=Browse,7

Main Category: Auto Steering - Discontinued Products

http://cs.simradyachting.com/Index.aspx?PageID=92&CategoryBrowse=Browse%2c7&FilesGallery=Download,111

og downloads til mange andre Simrad manualer

Mvh Jens

Fra : Kim Bøndergaard Poul~

Dato : 30-09-08 22:15

Jamen det er da den - tak for det