rust i Vito
Fra : BigMac

Dato : 30-09-08 20:29

Jeg er på udkik efter en Vito, - så hvor skal man lede efter rust i bunden
på en Mercedes Vito 110 årgang 1997-1998 når man skal ud og ser på dem ??

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 21:00

Tror ikke det kun er i bunden.
Netop VITO var vidst en dårlig model generelt.
Også kvalitetsmæssigt iøvrigt.
Gå efter en VW, Hiace eller Transit eller
een af de franske. Udbudet er nok også
større.

Fra : TDN

Dato : 01-10-08 05:26

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg er på udkik efter en Vito, - så hvor skal man lede efter rust i bunden
> på en Mercedes Vito 110 årgang 1997-1998 når man skal ud og ser på dem ??

Det er noget Spansk skrammel - læs her:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/BA3A760B-0C4F-494E-8D0E-03DB3366B438/0/brugtbiltest.pdf

Mvh
Thomas

Fra : BigMac

Dato : 02-10-08 15:44

> Det er noget Spansk skrammel - læs her:
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/BA3A760B-0C4F-494E-8D0E-03DB3366B438/0/brugtbiltest.pdf

Hej - er alle Mercedes Vito 110 diesel med turbo??