Dækskifte
Fra : HB

Dato : 30-09-08 12:45

Jeg har tænkt mig at bestille nye vintersutter ved reifedirekt.de.
Da jeg ved at nogle dækcentre skruer bissen på når man kommer med dæk selv,
så vil jeg lige høre om der er nogen der kender et godt sted at få monteret
og ikke mindst afblanceret dæk i eller omkring Aalborg - Brønderslev -
Hjørring?

På forhånd tak!

--
/HB

Fra : Henning

Dato : 30-09-08 15:10

On Tue, 30 Sep 2008 13:45:22 +0200, "HB" <HB@@nomail.dk> wrote:

>Jeg har tænkt mig at bestille nye vintersutter ved reifedirekt.de.
Det kan du ikke få love til, du bliver automatisk, som dansker,
dirigeret videre til http://www.daekonline.dk/

> [...]
>og ikke mindst afblanceret dæk i eller omkring Aalborg - Brønderslev -

Kig på deres egen liste over samarbejdspartnere.
http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?dsco=123
Priserne er steget noget siden jeg fik monteret for to år siden, da
tror jeg jeg gav ~50,-/dæk. Prisen er nu oppe på ~150,-/dæk
ryger besparelsen ved at købe i Tyskland hurtigt!

Fra : HB

Dato : 30-09-08 17:21

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Det kan du ikke få love til, du bliver automatisk, som dansker,
> dirigeret videre til http://www.daekonline.dk/

Hmm. Siden forestiller at være dansk, men er på norsk!

> [...]
> tror jeg jeg gav ~50,-/dæk. Prisen er nu oppe på ~150,-/dæk
> ryger besparelsen ved at købe i Tyskland hurtigt!

Nu tænkte jeg på det "lille" værksted - En som er god til at montere og
afbalancere dæk.

--
/HB

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 30-09-08 17:29

> [...]
> tror jeg jeg gav ~50,-/dæk. Prisen er nu oppe på ~150,-/dæk
> ryger besparelsen ved at købe i Tyskland hurtigt!

Søgte lige i nærheden af postnummer 7100 - den billigste er kr. 10,23 pr.
dæk hos Tyre-Trading DK.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Henning

Dato : 30-09-08 17:48

>Søgte lige i nærheden af postnummer 7100 - den billigste er kr. 10,23 pr.
>dæk hos Tyre-Trading DK.

Du tror ikke det er en trykfejl Ingen gider overhovedet ta'
hænderne op af lommen for en 10'er. Det er nok nærmere en hund lige
som de andre i området!

Fra : Knut

Dato : 30-09-08 18:06

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> Du tror ikke det er en trykfejl Ingen gider overhovedet ta'
> hænderne op af lommen for en 10'er. Det er nok nærmere en hund lige
> som de andre i området!

Tror det er EURO som svarer til ca. 80 kr

Knut