Gummidims på dør faldet af.
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 18:09

På min Mondeo er denne gummidims faldet af.

Skal man købe en ny eller kan den gamle klisters på igen (renses først, også
døren), den fejler ikke noget.

Hvad skal man bruge og hvordan gøres det bedst så den bliver sidende.

kimilar

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 29-09-08 18:40

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> skrev i meddelelsen
> På min Mondeo er denne gummidims faldet af.

Hvilken dims?

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-08 22:36

> Hvilken dims?

Har ikke udtrykket mig rigtig, det er den gummiliste der sidder langst døren
der beskytter døren mod at andre hammer deres dør ind i siden på bilen.

kimilar

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-09-08 12:01

kimilar wrote:
> [...]
> døren), den fejler ikke noget.
>
> Hvad skal man bruge og hvordan gøres det bedst så den bliver sidende.

Hvis det er sådan en fleksibel stopklods ville jeg nok sætte på med
karosserikit.

--
vh
Torben