For dem som tænker på at skifte tandr
Fra : Dak

Dato : 29-09-08 17:21

så er her svaret:

Udskiftning af tandrem koster 5.055 kr. inkl. Moms. Dog er der ikke
medregnet evt. vandpumpe.

!!!

æhh... fik et tilbud på <3000kr hos det første og eneste uautoriseret
værksted jeg spurgte. Og da han skulle havde 1000kr for reservedelene så
gætter jeg på at det næsten også var originale. :-/

---
Dak
"ex-Ford Sierra 2.0 Azur DOHC '90"
"Som har droppet 309 pga. kæresten ikke ville godkende den. "

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 18:12

Hvad skete der med Azur'en ??

Fra : Dak

Dato : 29-09-08 18:28

Eque skrev:
> Hvad skete der med Azur'en ??
>
> "Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

øhh.. den solgte jeg for et år siden? og nu er det på tide at at få
bil igen. Har dog haft en Honda CBR600F '96 at lege med imens.

---

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-08 18:52

> øhh.. den solgte jeg for et år siden?

Nåda.
Synes nok det er længe siden jeg har hørt nogle
detaljer om dine småprojekter på den ,o)
Hvorfor solgte ?
Du havde jo een af bilverdens smukkeste sedan'er..

Fra : Dak

Dato : 29-09-08 20:52

> Nåda.
> Synes nok det er længe siden jeg har hørt nogle
> detaljer om dine småprojekter på den ,o)
> Hvorfor solgte ?
> Du havde jo een af bilverdens smukkeste sedan'er..

ja men fik desværre mc-kløen i mine fingre. så kunne desværre ikke
modstå trangen. Men den gik til en ældre herre i smørum så den gik til
et godt formål.

---

Fra : oz3bto

Dato : 29-09-08 23:25

> [...]
> Dak
> "ex-Ford Sierra 2.0 Azur DOHC '90"
> "Som har droppet 309 pga. kæresten ikke ville godkende den. "

Svaret er nok at div. aut. godt ved hvad de skal have i timeløn..
Køre jeg f.x til den lokale nissan må jeg slippe 6-700 i timen MINDST den
rigtige pris med moms er vist 785.-

Hos den lokale altmulig mekker (lige fra plæneklippere til div biler og MC)
der skal jeg slippe 250.- M papir lidt mindre hvis det er lærlinge arbejde
eller efter kl 18