Vinterdæk test 2008 er kommet.....
Fra : TDN

Dato : 26-09-08 16:10

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 26-09-08 17:40

"TDN" <tdnfjerndette@tele2adsl.dk> skrev i meddelelsen
news:48dcfb4b$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> Så er testen kommet, hvis der er nogle der overvejer nye vinterdæk:
>
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/66569995-5C90-4257-BCE8-BC916A51E0C1/0/10Dæktest.pdf

Ingen grund til at skifte mine UltraGrip7 fra ud kan jeg se...

Fra : TDN

Dato : 26-09-08 18:19

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i meddelelsen
> "TDN" <tdnfjerndette@tele2adsl.dk> skrev i meddelelsen

> Ingen grund til at skifte mine UltraGrip7 fra ud kan jeg se...

Jov jov, nu hedder de UltraGrip 7+, så du skal skifte hvis du vil have de
bedste

Mvh
Thomas

Fra : Martin Vollert

Dato : 26-09-08 19:20

TDN havde fået den ide at fortælle:
> Så er testen kommet, hvis der er nogle der overvejer nye vinterdæk:

> [...]

Tjaa nu må vi se om det i det hele taget er nødvendigt.. fik da aldrig
monteret mine sidste vinter

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Kent Friis

Dato : 26-09-08 22:10

Den Fri, 26 Sep 2008 17:09:57 +0200 skrev TDN:
> Så er testen kommet, hvis der er nogle der overvejer nye vinterdæk:

Nope, har lige bestilt nye sommerdæk.

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-08 00:52

On Sep 26, 5:09 pm, "TDN" <tdnfjernde...@tele2adsl.dk> wrote:
> Så er testen kommet, hvis der er nogle der overvejer nye vinterdæk:

> [...]

Sjovt nok så ender discountdækkene igen i bunden

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....