nr. brogade delvist lukket 3 steder, 1. ok~
Fra : Master Fat Bastard

Dato : 25-09-08 22:23

se subject. pga. trafikforsøg...

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-09-08 23:08

Master Fat Bastard skrev:
> se subject. pga. trafikforsøg...

Ok. Østergade skal også have ny belægning til sommer. Den har
efterhånden så dårlig belægning efter adskellige gravearbejder.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Henning

Dato : 26-09-08 12:49

On Thu, 25 Sep 2008 23:22:30 +0200, Master Fat Bastard
<master@fat_group.com> wrote:

>se subject. pga. trafikforsøg...

Fint nok, problemet er bare at trafikken flyttes til andre veje,
bilerne bliver ikke væk. Vi skulle have indført bompenge i stedet samt
kraftig forhøjede p-afgifter, så det kun var os der boede i byen der
kunne få lov at parkere

Fra : Anders Majland

Dato : 26-09-08 13:03

> Vi skulle have indført bompenge i stedet samt
> kraftig forhøjede p-afgifter, så det kun var os der boede i byen der
> kunne få lov at parkere

Og hvordan tror du så det går med arbejdspladserne indenfor bommene ?
Og for forretninger der også henvender sig lidt bredere end det lokale
pizzeria ?

Fra : Henning

Dato : 26-09-08 14:48

On Fri, 26 Sep 2008 14:02:55 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

>Og hvordan tror du så det går med arbejdspladserne indenfor bommene ?
>Og for forretninger der også henvender sig lidt bredere end det lokale
>pizzeria ?
Det fungerer for adskillige andre storbyer i Europa, så hvorfor ikke
København? Det er bare et spørgsmål om at få oprettet, a la Italien,
store p-pladser udenfor byen og gratis shuttle-busser ind mod centrum.
Det er en vanesag

Fra : Thomas H.

Dato : 26-09-08 15:36

> Og hvordan tror du så det går med arbejdspladserne indenfor bommene ?

De lukker forhåbentlig og flytter på landet, så myldretidstrafikken ikke er
ensrettet som den er i dag.

> Og for forretninger der også henvender sig lidt bredere end det lokale
> pizzeria ?

Det er jo ikke noget problem på Nørrebrogade, der er jo ikke andet end
pizzamafia butikker, der nok skal kanalisere penge videre til hinanden

Fra : Thomas H.

Dato : 26-09-08 15:34

> Fint nok, problemet er bare at trafikken flyttes til andre veje,
> bilerne bliver ikke væk.

Har du prøvet at forklare en politiker dette?

Vi skulle have indført bompenge i stedet samt
> kraftig forhøjede p-afgifter, så det kun var os der boede i byen der
> kunne få lov at parkere

Hvorfor ikke bare lukke Kbh. for biltrafik, så får I da fred...

Fra : Thomas H.

Dato : 26-09-08 15:33

"Master Fat Bastard" <master@fat_group.com> skrev i en meddelelse
> se subject. pga. trafikforsøg...

Ja ham superhomoen på rådhuset er sgu dygtig, hvorfor ikke lukke vester- og
østerbrogade med det samme, og så overveje Borups Allé for dén kører der jo
mange biler på.

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-08 15:54

On Fri, 26 Sep 2008 16:32:39 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> [...]
>østerbrogade med det samme, og så overveje Borups Allé for dén kører der jo

Helt enig Luk lortet,lad dem klare sig selv.

/gubbi

Fra : alexbo

Dato : 26-09-08 15:47

"Master Fat Bastard" skrev
> se subject. pga. trafikforsøg.
se subject for svar.

mvh
Alex Christensen

Fra : claus b.p.

Dato : 26-09-08 17:47

> "Master Fat Bastard" skrev
> se subject for svar.

Hvorfor skulle det op i subjekt linien? Normalt ville jeg heller ikke
kommentere stavefejl, men for dig gør jeg en undtagelse.

/Claus

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 26-09-08 20:50

alexbo wrote: