1x2biler og bilcentret : Gode/Dårlige erfa~
Fra : John Armstrong

Dato : 20-09-08 12:25

Hejsa,

Er der nogen her i gruppen der har handlet med eller har hørt om 1x2biler
eller bilcentret?

Gode eller dårlige erfaringer ?

Tak på forhånd.

Links:

http://www.bil-centret.dk/

http://www.1x2biler.dk/

Fra : charlotte

Dato : 22-09-08 01:00

On 20 Sep., 13:24, "John Armstrong" <jo...@jdksdh.com> wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen her i gruppen der har handlet med eller har hørt om 1x2biler
> [...]

Jeg kender ikke bilcentreret, men har haft købt bil hos 1X2 biler i
osted og har haft en super betjening.
Der var en defekt varmeføler på bilen som gav en del problemer. De
kæmpede for at få den lavet og det lykkedes også tilsidst. Jeg havde
den inde en 4 - 5 gange og måtte aldrig betale. Kørte bilen til FDM
test og de ting der blev påpeget blev lavet uden diskussion, også det
jeg vil kalde bagateller.
Da jeg kiggede på bilen havde den kørt 89xxx, jeg sagde at som
betingelse for mit køb, så skulle den have en ny tandrem inden, intet
problem, altid høflig betjening. JEg var meget godt tilfreds og skulle
jeg have brugt bil igen så ville jeg være kørt derhen igen
Charlotte