Øv jer i weekenden
Fra : René Løweneck

Dato : 20-09-08 08:30

Hej !

Jeg fandt lige noget, som I kan øve jer lidt på i weekenden. Det er da ægte
bil fritid )

Videoen handler om et ægtepar, hvor konen sidder på højre sæde (som det sig
hører og bør) og dirigerer hvor manden skal køre. De er på vej til en 40 års
fødselsdag og er kommet lidt vel sent hjemmefra, så de har lidt travlt ))

Men se den selv - og til "Knut" - det kan være så heldigt at du kan få
nummeret ))

http://www.youtube.com/watch?v=K5oRAVm_DDE

Have Phun !

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Klaus G.

Dato : 20-09-08 08:56

> http://www.youtube.com/watch?v=K5oRAVm_DDE

Det går bare så sygt hurtigt ud af de små pis veje der. Og det drift han
laver til slut i filmen får jo selv den mest garvede japaner drifter til at
måbe... Første gang jeg så klippet tænkte jeg lige hurtigt, "nå, der tabte
han godt nok bilen", men fandme om det hele ikke var planlagt o_O

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : oz3bto

Dato : 20-09-08 11:03

> [...]
> at måbe... Første gang jeg så klippet tænkte jeg lige hurtigt, "nå, der
> tabte han godt nok bilen", men fandme om det hele ikke var planlagt o_O

Ja var ski også ret sikker på at han ikke fik den reddet igen

Klaus G Kunne nok godt skaffe dig en tur i en rally bil hvis det har int.
Brormand køre nemlig klub rally

Og ja det går stærkt .. Henad 180-200kmt på de der små pis veje

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-08 11:51

On Sat, 20 Sep 2008 09:29:41 +0200, René Løweneck <rene@loweneck.dk>
wrote:

>Hej !
>
>Jeg fandt lige noget, som I kan øve jer lidt på i weekenden. Det er da ægte
>bil fritid )

Sådan smider jeg da ceed'en rundt til daglig

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 20-09-08 12:03

Martin Johansen [6000] wrote:

> Sådan smider jeg da ceed'en rundt til daglig

sådan kører jeg sgu' da også. Der er sgu' da ikke noget vildt i det...

Fra : KASO

Dato : 21-09-08 07:53

"Master Fat Bastard" <master@fat_group.com> skrev i meddelelsen

> sådan kører jeg sgu' da også. Der er sgu' da ikke noget vildt i det...

Nu kommer jeg til at tænke på en gl. fransk film (jeg husker hverken titel
eller handling mere), hvor en gut kører 2 andre gennem Paris på den måde -
blot ud over trapper m.m. Undervejs læner han sig frem og tænder radioen med
bemærkningen: "Jeg er nødt til at høre radio mens jeg kører for ikke at
falde i søvn!"

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 11:39

> [...]
> blot ud over trapper m.m. Undervejs læner han sig frem og tænder radioen
> med bemærkningen: "Jeg er nødt til at høre radio mens jeg kører for ikke

"Taxi" fra 1998 ?
http://www.imdb.com/title/tt0152930/

/Kim

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 21-09-08 16:49

KimT skrev:

> "Taxi" fra 1998 ?
> http://www.imdb.com/title/tt0152930/

Næh, det er i Marseilles (tror jeg nok).

Men Luc Besson har også lavet Subway, og den tror jeg faktisk det er.

Fra : Allan F

Dato : 23-09-08 14:13

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Næh, det er i Marseilles (tror jeg nok).
>
> Men Luc Besson har også lavet Subway, og den tror jeg faktisk det er.

http://www.youtube.com/watch?v=_lJ7ghAzZGE

Denne her?