sejlklub
Fra : Foto

Dato : 18-09-08 22:48

Hej i gruppen

Vel tilbage i DK vil jeg spørge om der er nogen der kan anbefale en god
sejlklub i København /Amager.
Hovedelementet er at der gerne skal være mulighed for at låne/leje sejlbåd,
da jeg ikke har min egen.

MVH Foto

Fra : Harding Larsen

Dato : 22-09-08 19:21

Hej Foto,

Meld dig ind i sas sejlklub her optages få medlemmer som ikke
direkte har tilklytning til SAS.
Klubben har en Maxi Magic som udlånes til medlemmerne.
Båden ligger i Kastrup Lystbådehavn.
Se på: http://groups.msn.com/sassejlklub/

Mvh/Harding

Fra : SørenH

Dato : 28-09-08 21:07

Harding Larsen (slet T45K3) skrev:
> [...]
> direkte har tilklytning til SAS.
> Klubben har en Maxi Magic som udlånes til medlemmerne.

Er det ikke Lufthansa sejlklub du tænker på kære Harding
SørenH
s/y Marie af Næstved