Rejse en væltet lastbil? (film)
Fra : Klaus G.

Dato : 18-09-08 17:45

Hej.

Jeg må simpelthen dele den her med jer:
http://www.break.com/index/tow-truck-tips-after-rescue.html

Det var da uanmindeligt så dumt det stunt der var :)

Minder lidt om dengang en af vores lastbil chaufførere i firmaet fik
hængeren i grøften med en 12tons byggelift på. Så løsner han bygge liften
selv, som så resulterede i at den ruller rundt og landet på siden...doh! :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-08 22:54

Klaus G. skrev:

> Hej.
>
> Jeg må simpelthen dele den her med jer:
> http://www.break.com/index/tow-truck-tips-after-rescue.html

For meget, mand - er straks videresendt!
Hans

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-09-08 05:23

"Klaus G." skriver:

> Jeg må simpelthen dele den her med jer:
> http://www.break.com/index/tow-truck-tips-after-rescue.html
>
> Det var da uanmindeligt så dumt det stunt der var :)

Nej hvor vi grinede...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kåre

Dato : 19-09-08 05:42

> Hej.
>
> Jeg må simpelthen dele den her med jer:
> http://www.break.com/index/tow-truck-tips-after-rescue.html
>
> Det var da uanmindeligt så dumt det stunt der var :)

Hahah! Men hvem kan klandre chaufføren for at have vurderet det ligegyldigt
at trække håndbremsen når nu man ligger på siden...

Kåre