Redningsvest til barn på 1 år (11 kg)
Fra : time_error@hotmail.c~

Dato : 17-09-08 12:33

Hej
Hvor kan man leje en redningsvest til et 1 årigt barn på ca. 11 kg (i
Københavnsområdet, helst i selve København).
Mvh. Jonas

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 18-09-08 17:48

Ikke svar på dit spørgsmål, men de koster altså ikke mange penge i fx.
Harald Nyborg ...

Fra : claus b.p.

Dato : 18-09-08 23:28

"Anders Jacobsen" <andersFJERNES@pinking.fjern.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke svar på dit spørgsmål, men de koster altså ikke mange penge i fx.
> Harald Nyborg ...
Sidste år var der varemærke (fabrikat) på de veste HN solgte, nu ser det ud
som om de er umærkede. Det svækker da min tillid til deres produkter.
Noget andet er at pasformen er ret vigtig for småbørnsveste, da det ellers
er rimelig svært at få ungerne til at ville have dem på. Småbørnsveste fås
ofte i flottere farver og mønstre, det er da heller ingen skade til. Prøvede
en af dem der var på bud i Aldi sidste år, opdrift mm. så ok ud, men
pasformen var elendig, der sad et par store klodser foran på vesten. Fik så
en af nogen venner, ikke ret brugt, de vokser jo fra den... Ud over en langt
bedre pasform er der et håndtag i nakken, som gør det nemt at styre på
rollingen / gribe fat ved potentiel fare. Jeg kan ikke huske mærket, den
ligger nede på båden.
Men bortset fra disse betragtninger ved jeg ikke om der findes nogen steder
man kan leje sådan en. Mon ikke man kan finde en i DBA?

Mvh. Claus

Fra : time_error@hotmail.c~

Dato : 19-09-08 01:08

[snip]

Det blev en vest fra Harald Nyborg til 219 kr. Tak for input

/jonas

Fra : claus b.p.

Dato : 19-09-08 23:07

<time_error@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [snip]
>
> Det blev en vest fra Harald Nyborg til 219 kr. Tak for input

Fint du fandt ud af det. Jeg så iøvrigt lige et parti veste i LIC i Herlev
idag, Mener det var HH, en 10-15 kg koster 400kr. (Hvis der er andre der
lige mangler sådan en.) Kun orange.

Mvh. Claus