hvor finder jeg mon en fed jakke ?
Fra : Coraggio

Dato : 13-09-08 19:38

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig en kort tekstil (evt læder) jakke, men syntes de
fleste er lidt kedelige at se på - de må gerne lugte lidt af "racing" som
f.eks denne http://shop.ks-motor.dk/shop/kazuya-gtx-448p.html - har kigget
hos louis.de og ehlers.com - men hvem har ellers et fornuftigt udvalg !?

Forsat god weekend...

Brian TL1000R

Fra : Niels Stoltze

Dato : 13-09-08 22:38

Coraggio skrev den 13-09-2008:
> Jeg kunne godt tænke mig en kort tekstil (evt læder) jakke, men syntes de
> fleste er lidt kedelige at se på - de må gerne lugte lidt af "racing"

Ved ikke om denne her lugter nok af racing til dig, men den er feeed...
Den er pivåben at køre med uden membranen grundet alle hullerne til
ventilation, og fed bare at have på...
http://shop.ks-motor.dk/shop/ruler-gp-361p.html

--
/Stoltze

Fra : Gimbal

Dato : 14-09-08 02:05

"Coraggio" <1HXcoraggio@coraggio.dk(fjern 1HX)> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg kunne godt tænke mig en kort tekstil (evt læder) jakke, men syntes de
> fleste er lidt kedelige at se på - de må gerne lugte lidt af "racing" >
> Forsat god weekend...

http://www.motoin.de/images/product_images/original_images/11010757_0.jpg

Der står "Racing" på brystet :)

Er endda sejere bagfra. Top kvalitet, super behagelig at have på, sover med
min om natten...
Kan fåes i flere farver og kan lynes sammen med bukser, kan fåes bla hos
Italian Bike Store i Vanløse.
Er dog ikke ultra-varm at køre med på en kold nat, så vær sikker på at du
kan have en trøje på under.

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 15-09-08 07:00

Coraggio skrev:
> [...]
> hos louis.de og ehlers.com - men hvem har ellers et fornuftigt udvalg !?

Du får da bare syet en efter dit eget hoved...

http://www.dragtdesigneren.dk/

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 15-09-08 10:27

""J.C. Kløve"" <jck@mediacollege.dk> skrev i en meddelelse

> Du får da bare syet en efter dit eget hoved...

Nu var det en jakke, og ikke en hue, han søgte!

--
Michael D
(Der forbavses over den manglende underskrift fra "Den evige

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 15-09-08 12:57

Michael Dahlberg skrev:
> [...]
>
> --
> Michael D
> (Der forbavses over den manglende underskrift fra "Den evige

tjaa ny puter, der ikke helt er helt til personificeret endnu, men når
først den er så virker signatur adskilderen trods alt :-\

nå tilbage til topic -
Jeg skal ikke kunne sige om man kan købe huer pågældende sted, men
beklædning i form af jakker og dragter har de trods alt :-\
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 15-09-08 15:34

> [...]
> Jeg skal ikke kunne sige om man kan købe huer pågældende sted, men
> beklædning i form af jakker og dragter har de trods alt :-\
Nåe, er du ikke vågen eller...
Syet efter eget HOVED, så må det da være en hue!
--
Michael D