Videopolitiet
Fra : JBH

Dato : 11-09-08 19:52

Faldt lige over den her på Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=XMyC7RK5Jh4&feature=related

Det kan godt være MC'en kører råddent, men Politimanden i bilen er da
direkte livsfarlig for sine omgivelser....

mvh
JBH

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 11-09-08 14:00

On 11 Sep., 20:52, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det kan godt være MC'en kører råddent, men Politimanden i bilen er da
> direkte livsfarlig for sine omgivelser....

Vanvid.... Man kan diskutere om Politiet burde forfølge vedkommende,
men det er uden tvivl MC'en der fremprovokere situationen, og Politiet
er trods alt næppe til at se/overhøre, mens det absoult ikke er
tilfældet for motorcyklen, hvad de fleste vel har prøvet....

En af de tåber der giver MC'folket et dårligt ry

Bent

Fra : JBH

Dato : 11-09-08 21:22

"Bent_Albertslund" <glente45@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

er trods alt næppe til at se/overhøre, mens det absoult ikke er
tilfældet for motorcyklen, hvad de fleste vel har prøvet....

Jeg mener ikke der er noget at diskutere. Politimanden kører 200kmt i en
civilbil ( Ingen Blå lamper og man hører først hornet når man er tæt på )
over spærreflader og svingbaner samtidig med vejen er fyldt med andre
trafikanter. Han overhaler så en modkørende må trække helt ud i rabatten.
Han overhaler i uoverskuelige sving. Han overhaler med høj hastighed andre
trafikanter henover spærreflader og svingbaner. Havde en af dem skulle
dreje....Klask. Han blæser forbi sideveje med 200kmt. Havde den hvide bil
fra højre kørt ud....Klask.

En af de tåber der giver MC'folket et dårligt ry

Njaa, Syntes nu det er Politiets ry som plettes i dette klip. Den overhaling
som MC'en foretager berettiger i mine øjne ikke politimanden til den
vanvittige kørsel. Det virker som det helt bliver en besættelse for ham at
få den MC fanget.

mvh
JBH

Fra : oz3bto

Dato : 12-09-08 00:04

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> overhaling som MC'en foretager berettiger i mine øjne ikke politimanden
> til den vanvittige kørsel. Det virker som det helt bliver en besættelse

Efter hvad jeg husker fra klippet (så ikke det hele dennegang) så er det
Jørgen Duus der sidder bag rattet i politi bilen .. Han var engang MC
betjent men pga for mange smadrede MCer bla. i jagten på knallerter blev han
først smidt bag et skrivebord og siden i civil vogn .. Han er stadig
livsfarlig

Når han jagtede knallerter i Haderslev (der han kørte MC) så var han total
ligeglad med andre trafikanter samt MCen scooteren/knallerten skulle
stoppes for enhver pris
Bla. set ham banke igennem et sæt bomme hvor MCen lige kunne komme igennem
... taskerne blev rykket af

Fra : Armand

Dato : 12-09-08 03:17

JBH skrev:
> [...]
> civilbil ( Ingen Blå lamper og man hører først hornet når man er tæt på )..

Angiveligt er der både blink og horn på!

> over spærreflader og svingbaner samtidig med vejen er fyldt med andre
> trafikanter. Han overhaler så en modkørende må trække helt ud i rabatten...

Det er vel dét at blinklys og horn er til for: For at kunne mase sig
frem i trafikken - Hvadenten men er i brandbil; ambulance eller
politibil på given forbryderjagt!?

> [...]
> trafikanter henover spærreflader og svingbaner. Havde en af dem skulle
> dreje....Klask. Han blæser forbi sideveje med 200kmt. Havde den hvide bil

Jup!
Men man må vel formode at også(?) politiet magter at læse trafikkens
reaktioner på udrykningen :-/

> [...]
> som MC'en foretager berettiger i mine øjne ikke politimanden til den
> vanvittige kørsel. Det virker som det helt bliver en besættelse for ham at

Er du gal?
Misdæderen overskred hastighedsgrænsen og er derved klasse1-forbryder,
som intet middel er for voldsomt brugt i forsøget på tilfangetagelsen af
(eler hva'?)!

--
Armand.

Fra : jens.brauer.rasmusse~

Dato : 11-09-08 14:23

> [...]
>
> Det kan godt være MC'en kører råddent, men Politimanden i bilen er da
> direkte livsfarlig for sine omgivelser....

uden relation og så alligevel lidt

i dag på vej hjem fra mine forældre kører der en politibil foran mig i
venstre spor - vi kommer ind af jyllingevej gennem krogebjerg og ned
under jyllingevej station hvor vi møder en fastmonteret fartlæser (dem
der blinker osv) den blinker lystigt og viser han kører 57 :) i en 50
zone - slemme mand !

så de kan ikke sige andet end det rammer alle at få blyfod

Jens B Rasmussen
CBR1000F

Fra : StreetFighter

Dato : 12-09-08 13:11

On Thu, 11 Sep 2008 20:52:29 +0200, JBH wrote:

> Det kan godt være MC'en kører råddent, men Politimanden i bilen er da
> direkte livsfarlig for sine omgivelser....

Vanvid! politiet kører i venstre vognbane med 170 km/t før en bakketop hvor
der er venstresvingsbane for de modkørende.

Den betjent burde have taget kortet.

Men ellers en frisk MC kører. At han laver wheelies med 130-160 km/t viser
at han kan styre sin MC. Fedt at dreje rullen i dette tilfælde

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-08 13:50

On Fri, 12 Sep 2008 14:10:41 +0200, StreetFighter wrote:

> Den betjent burde have taget kortet.

Ja-tak !

> Men ellers en frisk MC kører. At han laver wheelies med 130-160 km/t viser
> at han kan styre sin MC. Fedt at dreje rullen i dette tilfælde

Næeh, dårlig situationsfornemmelse....

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-8-08

Fra : Gimbal

Dato : 12-09-08 14:02

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> wrote in message

> Vanvid! politiet kører i venstre vognbane med 170 km/t før en bakketop
> hvor
> der er venstresvingsbane for de modkørende.
>
> Den betjent burde have taget kortet.

Ja, hvis der havde holdt nogen som skulle dreje til venstre der, ville de
ikke have en jordisk chance for at undvige!
Jeg er glad for at jeg ikke holdt der med min MC.

Hvad angår racerfyren, så har han da luret tricket...sæt din MC til salg i
den blå avis, og hvis du nogensinde kommer på kant med loven, så kan du bare
sige at det var en potentiel køber!

Fra : AndersH

Dato : 13-09-08 09:29

"Gimbal" <kimsyberg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad angår racerfyren, så har han da luret tricket...sæt din MC til salg i
> den blå avis, og hvis du nogensinde kommer på kant med loven, så kan du
> bare sige at det var en potentiel køber!

Det er der faktisk flere mennesker der gør.. Annoncer hvor der bare står
"bud modtages"..

Mvh ANders

Fra : StreetFighter

Dato : 13-09-08 08:45

Fra : Per

Dato : 12-09-08 14:26

StreetFighter wrote:

> Vanvid! politiet kører i venstre vognbane med 170 km/t før en
> bakketop hvor der er venstresvingsbane for de modkørende.

Måske, men husk på at politifolk er ekstrem-uddannede til hurtig kørsel -
langt bedre uddannede end jer alm. mennesker.

/Per

Fra : Armand

Dato : 12-09-08 15:08

Per skrev:

> Måske, men husk på at politifolk er ekstrem-uddannede til hurtig kørsel
> - langt bedre uddannede end jer alm. mennesker.

Tjaeh :-/
Jeg synes ellers at høre at de kvindelige betjente oftest ikke ligefrem
er elskede som kolleger når det er dém der sidder bag rattet :-/

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 12-09-08 18:47

On Fri, 12 Sep 2008 15:26:22 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Måske, men husk på at politifolk er ekstrem-uddannede til hurtig kørsel -
>langt bedre uddannede end jer alm. mennesker.

Hmmm -

http://www.dr.dk/NETTV/Update/2008/09/12/20080912152035.htm

.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-09-08 08:20

> Måske, men husk på at politifolk er ekstrem-uddannede til hurtig
> kørsel - langt bedre uddannede end jer alm. mennesker.

Det er korrekt, men er deres biler udstyret med superdele så de kan
bremse og undvige bedre end alm. menneskers biler ?
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 13-09-08 08:44

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er korrekt, men er deres biler udstyret med superdele så de kan
> bremse og undvige bedre end alm. menneskers biler ?

Nej, men i modsætning selv mange erfarne bilister, så kender de deres
materiel, og dets grænser og reaktioner.
Desuden bliver færdselspolitiets køretøjer serviceret regelmæssigt, og
bremser m.m ikke kørt til (eller over) nedslidningsgrænserne.
Det er yderst sjældent at uheld på vejene skyldes begrænsninger ved
køretøjer, men oftere uopmærksomhed, manglende færdigheder, samt
ukendskab til naturlovene.
--
Michael D

Fra : Gimbal

Dato : 14-09-08 18:15

På den anden side, hvis politiet ikke viste et forsøg på at stoppe folk,
ville ting komme til at se sådan her ud:

http://www.youtube.com/watch?v=PNAg-8OAROU

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 15-09-08 10:36

> På den anden side, hvis politiet ikke viste et forsøg på at stoppe
> folk, ville ting komme til at se sådan her ud:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=PNAg-8OAROU
Det bliver heller ikke bedre, når mc'isten får ufrivillig hjælp!
Her kører polisen råddent!
http://uk.youtube.com/watch?v=ZcQ_EcluEl0&NR=1
By the way; de kører alle sammen råddent!
--
Michael D

Fra : Gimbal

Dato : 15-09-08 14:22

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Her kører polisen råddent!
> http://uk.youtube.com/watch?v=ZcQ_EcluEl0&NR=1
> By the way; de kører alle sammen råddent!

Han kører på trædecykel???

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-09-08 08:23

Gimbal wrote:

> Han kører på trædecykel???

Næppe længere. Måske håndcykel :-/

http://www.handbike.dk/

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 12-09-08 14:58

StreetFighter skrev:

> Men ellers en frisk MC kører. At han laver wheelies med 130-160 km/t viser
> at han kan styre sin MC. Fedt at dreje rullen i dette tilfælde

Det er som man ser det: Jeg synes at man må kede sig ualmindeligt meget
hvis man på motortrafikvejen halvvejs mellem Kolding Og Vamdrup lige
bliver nødt til at wheelie forbi 3-4 biler for at holde gejsten oppe :-|

--
Armand.

Fra : Christian Mikkelsen

Dato : 12-09-08 15:15

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

> Men ellers en frisk MC kører. At han laver wheelies med 130-160 km/t viser
> at han kan styre sin MC. Fedt at dreje rullen i dette tilfælde

Det kan godt være at politiet kører vanvittigt, men at køre med 200 km/t på
en trafikeret landevej med modkørende trafik viser kun at motorcyklisten er
f.... ligeglad med alle andre end ham selv.. Jeg ved godt hvis kort jeg
ville tage først..