Bakkeluknings-billeder...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 03:24

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 03:32
Fra : André S Hansen

Dato : 03-09-08 04:35

> http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2008/images/0495.jpg
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.
>
> --
> ========================
> www.bmwmc.dk
> www.politimotorcykler.dk
> ========================

Nogen grund til de er så lille, med de hastigheder, folk har i dag, kunne de
nok godt fylde lidt mere

Mvh
André S Hansen
CBR 1000 F

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 11:41

André S Hansen skrev:
-klip-

> Nogen grund til de er så lille, med de hastigheder, folk har i dag,
> kunne de nok godt fylde lidt mere
>
> Mvh
> André S Hansen
> CBR 1000 F

Jeps - mit synspunkt:
Hvis billederne er lidt små i det, så gider folk forhåbentlig ikke at
gafle dem.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-09-08 11:49

Aragorn Elessar wrote:

> Jeps - mit synspunkt:
> Hvis billederne er lidt små i det, så gider folk forhåbentlig ikke at
> gafle dem.

Er de da til salg? Det lyder som om at du er i familie med Bill Gates.

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 11:53

Torben Scheel skrev:

> Er de da til salg? Det lyder som om at du er i familie med Bill Gates.

Nej - jeg gider bare ikke at alt og alle lægger mine billeder op på
deres hjemmesider uden min tilladelse.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-09-08 13:07

Aragorn Elessar wrote:

> Nej - jeg gider bare ikke at alt og alle lægger mine billeder op på
> deres hjemmesider uden min tilladelse.

Hvis det er et problem forstår jeg det godt - men der er sgu' ikke meget
idé i at sortere og photoshoppe dem for derefter at komprimere dem på
det skammeligste før du viser dem frem. Så ku' du lissågodt beholde dem
i privaten IMHO.

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 13:45

Torben Scheel skrev:

> [...]
> idé i at sortere og photoshoppe dem for derefter at komprimere dem på
> det skammeligste før du viser dem frem. Så ku' du lissågodt beholde dem

Just your 5 cents...

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-09-08 13:27

Aragorn Elessar wrote:

> Just your 5 cents...

..02$ - jeg er en fattig stodder

--
vh
Torben

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 03-09-08 15:07

> [...]
> meget idé i at sortere og photoshoppe dem for derefter at komprimere
> dem på det skammeligste før du viser dem frem. Så ku' du lissågodt

Jeg forstår godt pointen.
Jeg har fundet en gang fundet et billede, jeg havde taget i en af
Politikens Bøger, med en anden mands navn krediteret ;-(
--
Michael D
(Der gerne vil se Aragorns billeder, selvom de er små)

Fra : StreetFighter

Dato : 06-09-08 13:51

On Wed, 03 Sep 2008 12:41:23 +0200, Aragorn Elessar wrote:

> Hvis billederne er lidt små i det, så gider folk forhåbentlig ikke at
> gafle dem.

Vend det dog til din fordel. Læg store og svagt komprimerede billeder med
dit vandmærke og copyrigt. Lad folk stjæle dem og kræv derefter erstatning

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-09-08 15:08

StreetFighter skrev:

> Vend det dog til din fordel. Læg store og svagt komprimerede billeder med
> dit vandmærke og copyrigt. Lad folk stjæle dem og kræv derefter erstatning

Se, der var måske noget der!
Spøg til side - siden ligger gratis på en kammerats server; jeg synes
ikke at jeg kan være bekendt at bruge mere plads end højst nødvendigt,
da siden vistnok allerede befinder sig omkring de 5 gb...*ralle*
Jeg har været i gang med at bearbejde nogle af de tidligere
Bakkebilleder, således at de nu er kørt ned i størrelse og komprimering
- men der mangler stadig meget efterarbejde.
Man bliver jo klogere og mere erfaren, efterhånden som årene går.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Gimbal

Dato : 07-09-08 09:45

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> wrote in message

> Vend det dog til din fordel. Læg store og svagt komprimerede billeder med
> dit vandmærke og copyrigt. Lad folk stjæle dem og kræv derefter erstatning

Ja det husker jeg fra en længere artikel omkring copyrights vedr.
manuskripter. Forfatteren forsikrede alle de paranoide om, at et
copyright-krav via retten ville indbringe 100 gange flere penge end de
ellers nogen sinde ville få for deres manuskript.

Fra : Jørgen

Dato : 03-09-08 09:06

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2008/indeks.htm
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.
>
> --
> ========================
> www.bmwmc.dk
> www.politimotorcykler.dk
> ========================

Fine billeder (som sædvaneligt

Mvh
Jørgen

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 03-09-08 15:57

Hej Aragorn
Rigtig gode billeder.
Jeg vil gerne lige høre, hvordan du har det med, at jeg evt. linkede til din
side på klubbens hjemmeside (Gilleleje-mc.dk).
Der var ikke nogen der fik taget egne billeder fra dagen.
Det drejer sig ikke om at klippe billeder ud, eller bruge dem i anden
sammenhæng. Kun at jeg lægger et link til din side ind på vores nyhedsside.

Mvh
Henrik Damgaard

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 16:24

Henrik Damgaard skrev:
> [...]
> Det drejer sig ikke om at klippe billeder ud, eller bruge dem i anden
> sammenhæng. Kun at jeg lægger et link til din side ind på vores nyhedsside.

Fint med mig.
Hvis der bliver problemer med kammiens server, skal jeg nok brokke mig.
Højlydt.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-09-08 17:49

Henrik Damgaard skrev den 03 sep 2008 i

> Hej Aragorn
> Rigtig gode billeder.
> Jeg vil gerne lige høre, hvordan du har det med, at jeg evt.
> linkede til din side på klubbens hjemmeside (Gilleleje-mc.dk).

At "linke til" kræver ingen særskilt tilladelse, men det er da sødt af
dig at spørge først

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : Gimbal

Dato : 04-09-08 12:05

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message
> http://www.bmwmc.dk/images/Bakkelukning_2008/indeks.htm
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.

Fedt du tog billeder under selve kørslen!
Tak for synet.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-09-08 17:57

Gimbal skrev:
> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message

> Fedt du tog billeder under selve kørslen!
> Tak for synet.

Man kan meget med een hånd!

Venlig hilsen

Aragorn.