"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48aedb83$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> Skrev en mail til Tomtom angående min holder som delvis fejler. Den
> skifter mellem oplade og ikke oplade med sekunders mellemrum og nogen
> gange så oplader den overhovedet ikke. Kan måle der er strøm på den ene
> pin som stikker ud af holderen. Så her skulle man tro at de ville prøve at
> reparere den men nej.
>
> De har så valgt bare at sende mig en ny? :-/ Det er ihvertfald hvad jeg
> har fået en mail om og ikke den tidligere mail hvor der stod hvordan jeg
> sendte den tilbage til rep. i Holland.
>
> Ja, ved ikke helt hvad jeg skal sige til det.
Enten tror de jeg er
> teknik nørd eller også får de bare mange lign. henvendelser.
>
>
> ---
> Dak
> "Honda CBR600F3 '96"
> "ex-Suzuki GS500Ev"
Det er god service, ikke dovenskab. Enten er det pga. firmapolitik, eller
også handler det om at du er rendt ind i et velkendt problem.
Jeg oplevede det samme med en HP printer for ca. 10 åt siden, hvor jeg bare
fik en ny, uden de skulle se den gamle.
Tag du bare at være glad over at blive godt behandlet.
Mvh Jacob