Hund på MC
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 14-08-08 13:19

Hæi der folkens igen

Mu er det ikke så tit jeg liiiiiige kommer omkring Frederiksberg, eller
sjælland eller egentlig bare omkring, såhhhh nu får I den.

Birgitte har spurgt mig om:

Kære venner
Mon I kan opspore en fyr, jeg fik et glimt af i trafikken søndag d. 3.
august på Falkonér alle på Frederiksberg. Han var på en sort motorcykel
(ja, det lyder dumt, men jeg ved ingenting om motorcykler). Det var ikke
sådan en lav flyderm ed en masse krom, men en klassisk sort model.
Han var ung, lyshåret med rasta-lokker samlet i en hestehale. Og det
mest fantastiske!!!: Foran på benzindunken havde han en glad, sort
labrador liggende - med tungen ud af halsen og med hjælm på!
Jeg er journalist og vil meget gerne skrive om ham og hans hund til
bladet "Hunden".
Mon I kan hjælpe mig videre??? Så mange kørende hunde er der vel ikke i
Danmark!
Men venlig hilsen
Birgitte Grue

bgrue(SNABELA)mail.dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-08-08 13:31

hamselv (dkmc) skrev:
> [...]
> bladet "Hunden".
> Mon I kan hjælpe mig videre??? Så mange kørende hunde er der vel ikke i

Der var en notots om han i Touring Nyt (eller var det DMC-bladet)for et
par år siden, det er det nærmeste jeg kan komme

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Gimbal