Sæde til VZ800
Fra : HCW

Dato : 23-07-01 08:33

Hej NG

Efter at have kørt de første 100 km på min Marauder har jeg konstateret to
ting.

1. Det er en fed MC, som jeg er meget tilfreds med

2. Til gengæld er jeg knapt så tilfreds med det standardmonterede sæde.

Jeg vil derfor høre om der er andre, der har gjort samme erfaring som mig og
gjort noget ved det.

Der findes så vidt jeg ved en række producenter, der laver andre sæder, men
hvilke er gode, hvad koster de og hvor køber man dem. Det skal i den
forbindelse lige nævnes, at jeg regner med at køre på ferie omkring 1.
august, så jeg har nok ikke tid til at få et sæde sendt fra USA eller andre
eksotiske steder.

På forhånd tak

Hans Christian (med ondt i r....)
VZ800

Fra : Tommy Fer

Dato : 23-07-01 10:08

> 2. Til gengæld er jeg knapt så tilfreds med det standardmonterede sæde.

Nu ved jeg ikke om du er vant til at køre mc... men giv lige dit sæde en
chance... eller nærmere din rø... (BIIP) en chance for at vænne sig til MC
livet... de første 500 km er aldrig sjove på et nyt søde..

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250

Fra : Per Olsen

Dato : 01-08-01 23:11

Hej Tommy

Tro mig det er et Lo.. sæde, jeg var tilfældigvis forbi en saddelmager en
dag,
og spurtgte i den forbindelse til ompolstring af mit, det var ikke noget
problem,
da han så cyklen, kunne han fortælle, at han havde lavet sæder på 6 andre
vz800,
ser du en test af cyklen, er sædet også fremhævet hver gang som en mindre
positiv oplevelse

Men som skrevet oven over, så er det muligt at få det ompolstret (med
knapper og det hele)
til ca. halv pris af hvad et nyt koster, så det er da også en mulighed..

Mvh. Per

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-07-01 12:15

"HCW" <hcwFJERN-DETTE@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 2. Til gengæld er jeg knapt så tilfreds med det standardmonterede sæde.
>
> Jeg vil derfor høre om der er andre, der har gjort samme erfaring som mig

Hej HC.

Der er mange der har brokket sig over sædet på Marauder'en.

Du kan prøve og spørge her : http://www.suzuki-chopper.dk/dansk/index.html
under deres forum : http://www.suzuki-chopper.dk/forum/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Rohleder

Dato : 23-07-01 13:29

> [...]
> forbindelse lige nævnes, at jeg regner med at køre på ferie omkring 1.
> august, så jeg har nok ikke tid til at få et sæde sendt fra USA eller

Uhm, her er da et link http://www.ilva.dk/
sorry kunne ikke dy mig..

/Rune

Fra : Thye

Dato : 24-07-01 17:10

Jeg har (som det første jeg gjorde) skiftet til Corbin DualTour lædersæde
(ja og forandret cyklen på nok 45 andre punkter). Det er et fremragende sæde
(naturligvis aldeles suverænt til fremrykkere) der både tilfredsstiller mit
og mine passagerers krav til komfort. Jeg fik den bedste pris hos Corbin
Germany (i... ja; Tyskland).

Jeg har en række anbefalinger til vigtige forandringer for køreglæde og
komfort hvis det har interesse!?

Thye

thye@cool.dk

Fra : HCW

Dato : 24-07-01 17:40

Tak for rådet

> Jeg har en række anbefalinger til vigtige forandringer for køreglæde og
> komfort hvis det har interesse!?

Meget gerne. Desværre kan jeg vist kun nå (det håber jeg kan nås) at skifte
sæde før turen går til Italien og Kroatien, men så har jeg da lidt at rode
med i efteråret

Tak for hjælpen

Hans Chr.