Garage på Ydre Nørrebro/NV
Fra : Per Bille Højte

Dato : 04-08-08 23:26

Jeg har lige købt mig en ny dejlig motorcykel, men den kan desværre ikke
kaskoforsikres, så jeg er ikke meget for at have den stående på gaden.
Er der nogen her der kan hjælpe mig med at finde en garage i nabolaget Ydre
Nørrebro omkring Nørrebro Station?

mvh
Per

Fra : Biker-Torben®

Dato : 06-08-08 09:23

"Per Bille Højte" <perhojte@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kaskoforsikres, så jeg er ikke meget for at have den stående på gaden.
> Er der nogen her der kan hjælpe mig med at finde en garage i nabolaget

Ganske vist et stykke fra Nørrebro Station i København - men jeg ved, at der
er parkeringspladser i den underjordiske parkeringskælder under Kvickly på
Falkoner Allé (hjørnet af Falkoner Allé og Rolighedsvej:
http://maps.google.dk/?ie=UTF8&ll=55.685333,12.539552&spn=0.004216,0.012006&z=17 )

Koster vist ca. 300 kr pr. måned. Parkeringskælderen for betalende kunder er
vistnok adskilt fra den alm. offentlige parkeringskælder (indgangen er i
hvert fald fra Rolighedsvej - den offentlige er fra Falkoner Allé). Ved den
offentlige indgang er der skilte med tlf. nr.

Ellers er der den underjordiske parkeringskælder ved Gunnar Nu Hansens plads
på Østerbro (en kort cykeltur fra Nørrebro St.).

--
Hilsen
Torben