Indkaldelse til syn?
Fra : Dennis

Dato : 15-09-08 17:05

Hej!

Får man stadig en indkaldelse/påmindelse når det er ved at være tid til
at få synet bilen, eller skal man selv sørge for at huske det og få
booket en tid?

Kan ikke lige huske hvad det var for 2 år siden, men jeg kan da huske at
jeg selv bookede tid hos FDM...
Men tidligere fik jeg bare

Hilsen Dennis

Fra : Klaus G.

Dato : 15-09-08 17:13

> Får man stadig en indkaldelse/påmindelse når det er ved at være tid til at
> få synet bilen, eller skal man selv sørge for at huske det og få booket en
> tid?
Du får et fint brev, hvor der står at du skal book tid inden en eller anden
dato.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Dennis

Dato : 15-09-08 17:26

Klaus G. skrev:
> Du får et fint brev, hvor der står at du skal book tid inden en eller anden

Ok, mente jeg også nok - men sad lige og blev i tvivl da der kun er en
måned til, og jeg ikke havde set noget.
Men med det offentlige skal jeg jo også bare være glad for, at jeg for
brevet inden synet og ikke 2 uger efter

Tak for svaret!

Hilsen Dennis

Fra : Henning

Dato : 15-09-08 18:15

On Mon, 15 Sep 2008 18:12:49 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Du får et fint brev, hvor der står at du skal book tid inden en eller anden
>dato.
Fint brev? Jeg fik en mail om at der lå en indkaldelse i min e-boks.
Men det er selvfølgelig også et brev

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-09-08 19:07

On Mon, 15 Sep 2008 18:05:11 +0200, Dennis <usenet@mandril.invalid>
wrote:

>Hej!
>
>Får man stadig en indkaldelse/påmindelse når det er ved at være tid til
>at få synet bilen, eller skal man selv sørge for at huske det og få
>booket en tid?

Jeg har to breve liggende at de skal stille med 14 dages mellemrum
Dumt at have to biler med præcis to års aldersforskel )

>Kan ikke lige huske hvad det var for 2 år siden, men jeg kan da huske at
>jeg selv bookede tid hos FDM...
>Men tidligere fik jeg bare

Tiden skal man selv booke, men påmindelsen kommer pr post /e-box
whatever.