Benforbindelser blinkrelæ
Fra : Sørensen

Dato : 15-09-08 17:02

skal montere et ny blinkrelæ der er tre terminaler mærket "X" "P" og "L"
hvad er hvad ?

--
vh.
Sørensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 15-09-08 20:37

Sørensen skrev:
> skal montere et ny blinkrelæ der er tre terminaler mærket "X" "P" og "L"
> hvad er hvad ?

Det behøver du ikke spekulere på. Bare monter relæet som det gamle.

--
Niels

Fra : Sørensen

Dato : 15-09-08 20:49

"Niels P> skrev
> Det behøver du ikke spekulere på. Bare monter relæet som det gamle.

OK prøver igen..... Jeg har en gammel bil med et 2 polet blinklysrelæ, nu
vil jeg gerne montere et elektronisk relæ i stedet for dette har tre ben der

Fra : Menabra

Dato : 16-09-08 07:51

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> skal montere et ny blinkrelæ der er tre terminaler mærket "X" "P" og "L"
> [...]
Måske kan du bruge dette :
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=3144860

Fra : Sørensen

Dato : 16-09-08 16:38

"Menabra" > skrev
> Måske kan du bruge dette :
> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=3144860
> mvh

Super !! det var lige det jeg skulle bruge

vh.
Sørensen