Bil stjåles hos mekanikeren
Fra : Stephan Aller, OZ2U ~

Dato : 14-09-08 04:04

Ja så blev det min tur til at få stjålet bilen. Dog var den hos mekanikeren
da det skete men den blev fundet kun 800 meter fra mit hjem. Man havde
forsøgt at flytte et stendige med den og det kunne selv en Mercedes ikke
klare, så den endte med alle 4 hjul i vejret....
Bilen var iøvrigt sendt til mekanikeren for at få lavet en forsikringsskade
efter et rådyr havde løbet ud foran bilen, da jeg kom kørende med 80 km/t...

Så er der bare lige om den bliver dømt totalskadet; Begge stolper mellem
forrude og fordøre har fået et tryk på ca. 1-1½ cm og taget er blevet
trykket 3-4 cm ned - der hvor taget og forruden mødes. Umiddelbart vil jeg
tro det desværre.. Til sidst venter slagsmålet med forsikringen om at finde
en tilsvarende bil. Bliver nok svært. Har lige renoveret bilen fra yderst
til inderst for under eet år siden og fået hellakeret den. Politifolkene
prøvede at prakke mig en gammel mondeo på, men jeg valgte dog at afslå

--
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Med venlig hilsen

Stephan Aller, Mercedes W210 E300 Avantgarde '97

Fra : Kåre

Dato : 14-09-08 07:36

> Til sidst venter slagsmålet med forsikringen om at finde en tilsvarende
> bil.
Der bliver ikke noget slagsmål.
Forsikringen bekymrer sig IKKE om at finde en tilsvarende bil.
De bekymrer sig udelukkende om at finde ud af hvad din bil var værd.
Så se at find alle dine kvitteringer frem, på de ting du har fået lavet for
nylig, så du kan dokumentere bilens kvalteter.

mvh
Kåre (som har været igennem møllen...)

Fra : BigMac

Dato : 14-09-08 08:05

Politifolkene
> prøvede at prakke mig en gammel mondeo på, men jeg valgte dog at afslå

hvad har de med det at gøre

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 14-09-08 09:22

On Sun, 14 Sep 2008 09:04:40 +0200, BigMac wrote:

> Politifolkene
>>

> hvad har de med det at gøre

Stefan bor vist bare et sted hvor man stadig har stendiger og politifolk
stadig har humor...