Skifte bremseklodser
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-09-08 21:03

Kan det passe at min C-max's bremseklodser kun kan skiftes ved at skrue hele
bremsen af?

Kunne ikke lige umiddelbart se anden løsning, hjælp ønskes. På forhånd tak.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Martin Bak

Dato : 10-09-08 21:28

> Kan det passe at min C-max's bremseklodser kun kan skiftes ved at skrue
> hele bremsen af?
>
> Kunne ikke lige umiddelbart se anden løsning, hjælp ønskes. På forhånd
> tak.

Sådan er det vist på de fleste biler. Jeg har dog i dag formået at skifter
klodserne bag på Camryen ved kun at løsne den ene af de to bolte der holder
kaliberen. Jeg kunne så dreje kaliberen tilstrækkeligt over den anden bolt
til at det kunne lade sig gøre.
Men hvis jeg havde kunne løsne den anden også, (den sat fast og jeg havde
travlt) så ville jeg have foretrukket det. Jeg har det bedst med lige at
have haft kaliberen i hånden og forsikret mig om, at alt glider nemt og
godt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-09-08 22:14

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk>
> [...]
> travlt) så ville jeg have foretrukket det. Jeg har det bedst med lige at
> have haft kaliberen i hånden og forsikret mig om, at alt glider nemt og

Min gamle UNO var lidt mere gennemtænkt på det felt så.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-09-08 00:53

On Sep 10, 11:14 pm, "Preben Riis Sørensen" <pre...@esenet.dk> wrote:
> "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk>

> Min gamle UNO var lidt mere gennemtænkt på det felt så.

Det samme med vores indtil nu 4 PSA.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....