tage emblem af - how to do?
Fra : Onix

Dato : 10-09-08 09:55

Hej

Har en kølergrill, hvor jeg ønsker at tage emblemet af da det skal på anden
bil - hvordan gør man - det er limet fast på kølergrillen. ?

Onizx

Fra : F.Syndergaard

Dato : 10-09-08 13:51

"Onix" <vedikke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Har en kølergrill, hvor jeg ønsker at tage emblemet af da det skal på
> anden bil - hvordan gør man - det er limet fast på kølergrillen. ?
>
> Onizx
Løsne det med en varmepistol?

--
MVH.
Finni

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 10-09-08 14:26

[Default] On Wed, 10 Sep 2008 14:51:17 +0200, "F.Syndergaard"
<finnis@post.tele.dk> wrote:

>"Onix" <vedikke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Løsne det med en varmepistol?

Og hvis det er lavet af plastic?

Hvaffor en bil snakker vi om?

Måske med en flad genstand; et barberblad og en spatel + lidt
tålmodighed og forsigtighed.

Pas på eventuelle styretappe.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-09-08 15:14

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:o5ifc4lrip6cmlblmkhq8n5ohsl6ast4md@4ax.com...
> [Default] On Wed, 10 Sep 2008 14:51:17 +0200, "F.Syndergaard"

> Og hvis det er lavet af plastic?

Ja så fortsætter man bare?
Har lige flået logoet af en Swift og det var plastic.
Det skal naturligvis ikke voldvarmes, bare kun lige moderat varme og så
fjerne resten af limen med noget sprit

--
/Dennis
Diverse harware sælges

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 10-09-08 15:51

[Default] On Wed, 10 Sep 2008 16:13:32 +0200, "Dennis Pedersen"
<usenetspam@*FJERN*daydreamer.dk> wrote:

> [...]
>Har lige flået logoet af en Swift og det var plastic.
>Det skal naturligvis ikke voldvarmes, bare kun lige moderat varme og så

Ok, det lød lissom bare lidt voldsomt, det der med en varmepistol.

undskyld forstyrrelsen

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-09-08 08:16

Onix wrote:
> Hej
>
> Har en kølergrill, hvor jeg ønsker at tage emblemet af da det skal på
> anden bil - hvordan gør man - det er limet fast på kølergrillen. ?

Er der plads nok kan du save det af med tandtråd eller fiskeline, og
derefter fjerne limrester med lampeolie/tændvæske/petroleum.

--
vh
Torben