Fagligt møde hos politiet?
Fra : Fly Christensen

Dato : 08-09-08 13:44

Davs!

På vej hjem fra Odense her til formiddag var der sket et færdselsuheld
ved rastepladsen mellem afkørsel 53 og 54 i vestgående retning. Inde på
pladsen kunne man høre lidt babubabu, men det var også det.
Da jeg så skal ud på motorvejen igen, holder der 11 motorcykler ved
uheldet. Det er da helt klart, at politiet ikke har tid til noget som
helst, når der skal 11 æggeskaller til et relativt simpelt uheld.

Fly

Fra : Henning

Dato : 08-09-08 15:06

On Mon, 08 Sep 2008 14:44:29 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

> [...]
>uheldet. Det er da helt klart, at politiet ikke har tid til noget som
>helst, når der skal 11 æggeskaller til et relativt simpelt uheld.

Hvordan ved du det var et "relativt simpelt uheld"? Der er
formodentlig en årsag til de var samlet der.

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-09-08 04:00

On Mon, 08 Sep 2008 16:06:26 +0200, Henning < @> wrote:

>Hvordan ved du det var et "relativt simpelt uheld"?

Fordi der ingen aktivitet var. Ambulancenfolkene duppede en person som
sad på autoværnet. Bilerne var trykkede, men ikke smadrede.

>Der er
>formodentlig en årsag til de var samlet der.

Sikkert, men hvilken?

Fly

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-09-08 12:49

Fly Christensen skrev:
> Fordi der ingen aktivitet var. Ambulancenfolkene duppede en person som
> sad på autoværnet. Bilerne var trykkede, men ikke smadrede.
> Sikkert, men hvilken?

Måske at disse 11 MC-er var, på vej fra en razzia til en anden razzia i
samlet flok, på til eller fra en eller anden form for øvelse, på vej til
eller fra en eller anden stor samlet indsats i en eller anden
forbindelse, og fordi de var nået til det sted på det tidspunkt kunne
være først fremme på stedet.

Og så længe de færdes i uniform og ikke har presserende ærinder kan de
bruges.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-09-08 13:02

On Tue, 09 Sep 2008 05:00:14 +0200, Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net>
wrote:

>Sikkert, men hvilken?

En bil fuld af wienerbasser, der var havareret?

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 08-09-08 15:25

Fly Christensen wrote:
> [...]
> uheldet. Det er da helt klart, at politiet ikke har tid til noget som
> helst, når der skal 11 æggeskaller til et relativt simpelt uheld.

De er måske under uddannelse, og så er det jo smart nok at vise dem alle
på én gang hvordan man håndterer et uheld i praksis.

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-09-08 04:01

On Mon, 08 Sep 2008 16:24:30 +0200, "Jens C. Hansen"
<*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> wrote:

>De er måske under uddannelse, og så er det jo smart nok at vise dem alle
>på én gang hvordan man håndterer et uheld i praksis.

Det kunne selvfølgelige være en god forklaring.

Fly

Fra : blue

Dato : 09-09-08 16:46

> Det kunne selvfølgelige være en god forklaring.

Nix - motorcykelbetjente er rutinerede betjente, der godt ved, hvordan man
klarer et færdselsuheld. De er ikke under uddannelse.

Fra : C. Caspersen

Dato : 09-09-08 19:15

"blue" <x@ywzx.dk> skrev i en meddelelse

> Nix - motorcykelbetjente er rutinerede betjente, der godt ved, hvordan man
> klarer et færdselsuheld. De er ikke under uddannelse.

Og du af alle ved også godt, at man ikke bare går til kasse 1 og får en mc,
hvis man har lyst til det. Man skal faktisk på kursus og et ikke uvæsentlig
element i det kursus kunne være placering af udrykningskøretøjer på en
motorvej.....

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-09-08 08:17

On Tue, 09 Sep 2008 05:01:10 +0200, Fly Christensen
<x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Det kunne selvfølgelige være en god forklaring.

>--

En anden mulig forklaring kunne være, at én af de implicerede var en
kollega. Er der en kollega indblandet i noget som helst, så er der
sjældent mandskabsmangel.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-09-08 22:56

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> uheldet. Det er da helt klart, at politiet ikke har tid til noget som
> helst, når der skal 11 æggeskaller til et relativt simpelt uheld.

Mange klager over, at de aldrig ser politiet, og når man så ser 11 af dem på
en gang, så er det også galt, for ingen af dem vil lave noget!

Kurt