Affedtning af lak
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 13:33

Hvad kan man bruge til affedtning af et lille område på en billak som skal
behandles for stenslag? Kan man bruge rensebenzin?

/Ole

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-09-08 13:36

Ole wrote:
> Hvad kan man bruge til affedtning af et lille område på en billak som skal
> behandles for stenslag? Kan man bruge rensebenzin?

Siliconefjerner er det du skal have fat i - nærmeste pusher er din
lokale autolakerer/vognmaler. Tag en beholder med selv, og lidt til
kaffekassen.

Alternativt acetone, cellulosefortynder eller den boldgade. Rensebenzin
efterlader en hinde.

--
vh
Torben

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 08-09-08 15:27

> Hvad kan man bruge til affedtning af et lille område på en billak som skal
> behandles for stenslag? Kan man bruge rensebenzin?

Jeg har brugt bremserens, til at fjerne klister fra en stor reklame på min
gulpladebil - virker ganske glimrende, men aner dog ikke om det er skadeligt
for lakken ;)

Mvh
Hans