Vand i bmw e30
Fra : Niels Munk

Dato : 06-09-08 06:40

Hej

Jeg bøvler lidt med vand i bunden af min gamle BMW 320i E30. Det er nok til
at gøre bundtæppet fugtigt i førersiden. Jeg har forsigtigt blæst
afløbsslangerne fra soltaget igennem med trykluft. Har også sprøjtet WD40
igennem, og det løber fint ud i bunden, lige foran døren. Vandet kommer
heller ikke pga. rust, da bilen intet har (!) Gummilisten rundt ved forruden
ser også meget fin ud. Nogen med konkrete erfaringer, eller bare gode bud?

/Niels Munk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-09-08 06:54

Niels Munk skriver:

> [...]
> ser også meget fin ud. Nogen med konkrete erfaringer, eller bare gode bud?

Torpedopladen melem kabine og motorrum.

Døre hvor drænet er stoppet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-09-08 15:27

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gummilisten rundt ved forruden ser også meget fin ud. Nogen med
> konkrete erfaringer, eller bare gode bud?

Utæt varmeapparat ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-08 08:46

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse

> Utæt varmeapparat ?
> --
> Brian Sørup
> Volvo V70 2,5T Aut.
Det kan man lugte. Kølemidlet.
Vinduerne vil også dugge lige ved nederste
kant på forruden først. Har fået min skiftet
to gange. 1 gang på garantien trods 22 år.

Fra : Niels Munk

Dato : 08-09-08 19:39

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> wrote in message

> Utæt varmeapparat ?

Ikke utæt varmeapperat - der er masser af vand på bilen, og der svinder ikke
i det.
Tror jeg skal ha' pillet inderskærmen af i venstre side - der er nogle der
påstår at der kan gemme sig skidt bagved, og dermed fugt-->rust-->hul.

/Niels Munk