Forsikringspriser!
Fra : JimR

Dato : 02-09-08 10:52

Tak skæbne, de vil have 5-6.000 om året for at kaskoforsikre en '99 1.0 Lupo
(kvindelig elitebilist boende i Nordsjælland)...!!

Det kan ikke passe, gode råd til billigere forsikring modtages med tak

mvh

JimR

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-09-08 11:28

"JimR" <nom@il.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1.0 Lupo (kvindelig elitebilist boende i Nordsjælland)...!!
>
> Det kan ikke passe, gode råd til billigere forsikring modtages med

Prøv at forhøre jer hos GF-forsikring. Jeg bruger dem ikke selv men jeg har
hørt at de skulle være billigere især for elitebilister.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Henning

Dato : 03-09-08 16:36

On Tue, 2 Sep 2008 12:27:44 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"JimR" <nom@il.dk> skrev i en meddelelse

>Prøv at forhøre jer hos GF-forsikring. Jeg bruger dem ikke selv men jeg har
>hørt at de skulle være billigere især for elitebilister.

He - "Vi kan desværre ikke hjælpe dig da du har valgt at købe en
speciel bil. Den er godtnok 10 år gammel, men da den var ny kostede
den mere end 500.000,- og så er du ikke interessant for vores
forretning" - ca. sådan var svaret da jeg spurgte på forsikring...

Fra : JimR

Dato : 04-09-08 11:19

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> [...]
> den mere end 500.000,- og så er du ikke interessant for vores
> forretning" - ca. sådan var svaret da jeg spurgte på forsikring...

Ja lige netop - tåbeligt!!

JimR

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-09-08 23:40

> "Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> Ja lige netop - tåbeligt!!
>
> JimR

Beskeden til Henning var ment til dig: Rimelig fræk behandling fra GF´s
side. Du må undskylde at jeg nævnte dem, det skal ikke gentage overfor nogen
som helst, jeg er ikke ude på at folk skal gøre sig til grin for GF. Sur
smiley herfra til GF.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-09-08 23:38

Fra : ShutEye

Dato : 02-09-08 11:49

> Tak skæbne, de vil have 5-6.000 om året for at kaskoforsikre en '99 1.0
> Lupo (kvindelig elitebilist boende i Nordsjælland)...!!
>
> Det kan ikke passe, gode råd til billigere forsikring modtages med tak

Hvis hun kan bruge LB (www.lb.dk):
3900,- årligt for ansvar, kasko og vejhælp.
Har sat hendes alder til 30 og bosiddende 3400 da jeg lavede beregningen.

Bruger selv LB; 2800,- årligt for ansvar og vejhjælp (civic 1,4is 1996)

Fra : Mikker

Dato : 02-09-08 12:02

3800 For 99 Xantia HDi....Elitebilist, 37 år, på landet, nordjylland...og så
kom der lige godt 20% retur fra ´07 :):):) & så der endda krog på dyret.

Spritny Kia Rio 1.5 CRDi...samme pris.

Campingvogn= +2000 på Xantiaen

Selvrisiko...hmm vistnok 4-5 KKR

Hygge

Mikker

Fra : ShutEye

Dato : 02-09-08 15:10

> 3800 For 99 Xantia HDi....Elitebilist, 37 år, på landet, nordjylland...og
> så kom der lige godt 20% retur fra ´07 :):):) & så der endda krog på
> [...]

Mangler du så ikke lige at oplyse selskab?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-09-08 16:53

ShutEye skrev:

> Mangler du så ikke lige at oplyse selskab?

Er der mange at vælge imellem når han nævner de 20% retur?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : ShutEye

Dato : 02-09-08 17:19

> Er der mange at vælge imellem når han nævner de 20% retur?

Så DU ved det også uden at nævne det.
Flot :)

Fra : Martin S

Dato : 02-09-08 17:43

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Så DU ved det også uden at nævne det.
> Flot :)

Mit bud er
http://www.gf-forsikring.dk/

Mvh Martin

Fra : ShutEye

Dato : 02-09-08 19:52

> Mit bud er
> http://www.gf-forsikring.dk/

Ta-daa :þ

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-09-08 19:59

ShutEye skrev:
> Så DU ved det også uden at nævne det.
> Flot :)

Naturligvis ved jeg det ikke.

Men jeg ved heller ikke om der er andre end GF der sender penge retur.
Men jeg tror ikke det er mange.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : ShutEye

Dato : 02-09-08 20:06

> Naturligvis ved jeg det ikke.

Naturligvis ligefrem?

> Men jeg ved heller ikke om der er andre end GF der sender penge retur. Men
> jeg tror ikke det er mange.

Vidste jeg ikke, derfor mit oprindelige spørgsmål.

Men vi har nu fået lidt retur fra LB her i husstanden, ved dog ikke om det
er efter samme princip.

Fra : Mikker

Dato : 02-09-08 22:52

Der er skuette megen plads til human factor i disse newsgroups efterhånden..
Nå men mit forsikringsselskab er gættet, så gider ikke skrive det er GF ;)

Hygge

Mikker.......Bedtime

Fra : ShutEye

Dato : 02-09-08 22:54

> Der er skuette megen plads til human factor i disse newsgroups
> efterhånden.. Nå men mit forsikringsselskab er gættet, så gider ikke
> [...]

Hehe nåmen så bare for at fortsætte i hyggetonen:
Kunne du ikke være flink at svare UNDER det du svarer på?

Sov godt :)

Fra : Mikker

Dato : 03-09-08 16:30

nope ;)

Fra : ShutEye

Dato : 03-09-08 21:37

> nope ;)
> "ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

Jamen så giver det jo meget mening ....

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 02-09-08 20:17

> [...]
> Lupo (kvindelig elitebilist boende i Nordsjælland)...!!
>
> Det kan ikke passe, gode råd til billigere forsikring modtages med tak

flyt til sydfyn, og brug Fomo
bil 1000 - 1199 kg 4000,- pr år og 27% retur er = 2920,- , selvrisiko 500,-

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-09-08 06:08

Jeg bruger Runa forsikring (FDM, LB osv).
Startede som 22 årig med 3 års skadefri forud. start 3800 for ansvar.
Nu ar jeg elitebilist med 5 års skadefri (24 år). Prisen er 1600kr i ansvar
(incl 25% studierabat).

Jeg skifter bil i næste måned til en Hyundai Getz 1,3. Den koster mig 3300 i
kasko incl vejlhjælp (Falck).

Postnummer 9000 (Aalborg)

Thomas

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 03-09-08 06:55

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ansvar (incl 25% studierabat).
>
> Jeg skifter bil i næste måned til en Hyundai Getz 1,3. Den koster mig 3300

mine priser er også kasko, men værd at bemærke er selvrisiko på 500,-

køre selv getz 1,4 aut, sikke en skodbil med hensyn til brændstofforbrug,
kan ikke tvinge den over 13,4 km/l med 80% landevejskørsel

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : oz3bto

Dato : 03-09-08 10:42

> [...]
> Lupo (kvindelig elitebilist boende i Nordsjælland)...!!
>
> Det kan ikke passe, gode råd til billigere forsikring modtages med tak

Grib telefonen og begynd at ringe rundt

Fra : JimR

Dato : 04-09-08 11:23

"oz3bto" <no@in.dk> wrote in message

> "JimR" <nom@il.dk> skrev i en meddelelse

> Grib telefonen og begynd at ringe rundt

Tak til alle, det er netop hvad jeg gør.

Allerede ved Alka kan jeg få Lupo'en ned i 2600 kr (med kasko) ved at flytte
min Golf V (som ender i 4800 mod 6200 nu som elitebilist) og husforsikringen
(som også blev lidt billigere)

Det passer fint med min forsikringpraksis: Man skal skifte forsikringer ca.
hver 3. år ellers bliver man taget...

mvh

JimR