Så gik bimmeren gennem syn.
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 01-09-08 16:19

Det havde jeg nu også regnet med, den er trods alt kun 5 år.

Ikke 1 eneste bemærkning ud over "det var dælme ikke meget den forurede" :)
Den blev målt til 0.63 hvor den måtte ose 1.83 mener jeg han sagde :)

Så er det derfor man normalt aldrig ser en 320d ose som en VW Passat :)

Mvh
Jacob

Fra : Ole Schultz

Dato : 01-09-08 16:25

On Mon, 1 Sep 2008 17:18:56 +0200, "Jacob Rungwald"
<jacob@rungwald*remove*.dk> wrote:

> [...]
>Den blev målt til 0.63 hvor den måtte ose 1.83 mener jeg han sagde :)
>
>Så er det derfor man normalt aldrig ser en 320d ose som en VW Passat :)

Hæhæ Jacob og så den jo endda chippet

Ved ikke om det specifikt er VW's pumpedyse teknik der gør det, men ja
hold op de kan ligge et mindre røgslør ud.

mvh Ole

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 01-09-08 17:07

"Ole Schultz" <schultz@fj3rnd3tt3.pc.dk> skrev i meddelelsen
> Ved ikke om det specifikt er VW's pumpedyse teknik der gør det, men ja
> hold op de kan ligge et mindre røgslør ud.

I må bo langt fra en seriøs tuner :) De behøver altså ikke at ose selvom de
er chippet. Når de er kolde ose de som en Stena færge!

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 01-09-08 17:38

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> wrote in message
> I må bo langt fra en seriøs tuner :) De behøver altså ikke at ose selvom
> de er chippet. Når de er kolde ose de som en Stena færge!

Den oser skam heller ikke når den har boks på, men som du siger så kan den
godt ose når den er kold :)

Mvh
Jacob

Fra : NHF

Dato : 01-09-08 17:47

Det er korrekt, en Passat kan godt komme med et røgslør, men har du tænkt
over hvorfor du har bemærket det? Det er fordi bimmeren altid lægger bagerst

NHF, Århus

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 01-09-08 18:16

"NHF" <volvo4saleFJERNDETTE@privat.dk> wrote in message

> Det er korrekt, en Passat kan godt komme med et røgslør, men har du tænkt
> over hvorfor du har bemærket det? Det er fordi bimmeren altid lægger
> bagerst

Hehe :)

Mvh
Jacob

Fra : NHF

Dato : 01-09-08 18:25

> Hehe :)

Og nej tak, jeg stiller ikke op

NHF, Århus

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 01-09-08 17:37

"Ole Schultz" <schultz@fj3rnd3tt3.pc.dk> wrote in message

> Hæhæ Jacob og så den jo endda chippet

Det skal lige siges til bilens forsvar at boksen var ude da den skulle til
syn :) Sådan en boks ses tydeligt i motorummet :)

> Ved ikke om det specifikt er VW's pumpedyse teknik der gør det, men ja
> hold op de kan ligge et mindre røgslør ud.

Jeps.

Mvh
Jacob

Fra : Ole Schultz

Dato : 01-09-08 17:45

On Mon, 1 Sep 2008 18:36:55 +0200, "Jacob Rungwald"
<jacob@rungwald*remove*.dk> wrote:

>Det skal lige siges til bilens forsvar at boksen var ude da den skulle til
>syn :) Sådan en boks ses tydeligt i motorummet :)

Ok, jeg troede at den var chiptunet og ikke bokstunet.

Overvejer om min nye bil skal forbi Scantune.
Var glad for resultatet på den forrige (også Scantune)

Men nu skal den lige køres til først inden jeg begynder at få
'griller´

mvh Ole