Ønske nr.plader
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 20:33

Findes der en online liste over de ønske nummerplader der allerede ER taget?
Hvis man nu gerne vil have "7" som reg.nr., kunne det være smart om man
kunne tjekke det uden at skulle ringe til motorkontoret hele tiden.

/Ole

Fra : Knut

Dato : 22-08-08 20:59

"Ole Sørensen" <ingenmail> wrote in message
> Findes der en online liste over de ønske nummerplader der allerede ER
> taget? Hvis man nu gerne vil have "7" som reg.nr., kunne det være smart om
> man kunne tjekke det uden at skulle ringe til motorkontoret hele tiden.

Du skal da bare ringe og spørge - men vel ikke hele tiden!

Knut

Fra : Mikael

Dato : 22-08-08 14:17

On 22 Aug., 21:33, "Ole Sørensen" <ingenmail> wrote:
> [...]
> Hvis man nu gerne vil have "7" som reg.nr., kunne det være smart om man
> kunne tjekke det uden at skulle ringe til motorkontoret hele tiden.

7 Er ikke taget for en nummerplade skal bestå af mindst 2 tegn.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 23:51

Mikael wrote:
> 7 Er ikke taget for en nummerplade skal bestå af mindst 2 tegn.

Hehe ok, 7 og mellemrum?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-08-08 23:57

> Hehe ok, 7 og mellemrum?

....og jeg vil gerne have en med 2 mellemrum og til en anden bil en med 3
mellemrum ;)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-08-08 11:48

On 22 Aug 2008 22:56:58 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:

>"Ole Sørensen" <ingenmail> wrote in

>...og jeg vil gerne have en med 2 mellemrum og til en anden bil en med 3
>mellemrum ;)

Og hvis jeg havde den rette bil, ville jeg vælge "QCMAGN1" (udtales på
dansk)

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-08-08 12:25

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvis jeg havde den rette bil, ville jeg vælge "QCMAGN1" (udtales på
> dansk)

Jeg må sgu sige, at du stadig har din udmærkede humor i behold

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 23-08-08 09:36

Mikael wrote:

> 7 Er ikke taget for en nummerplade skal bestå af mindst 2 tegn.

Hmm, hvad med "07"?

"007" er sikkert taget :)

Fra : Bruno

Dato : 23-08-08 10:48

Jens C. Hansen wrote:
> Hmm, hvad med "07"?
>
> "007" er sikkert taget :)

LOL

Så hellere 313, men det er vist taget.

Og bilen der fortjener F1LM får jeg vist aldrig :-/

Mvh
Bruno

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-08-08 11:25

On Sat, 23 Aug 2008 11:47:39 +0200, Bruno wrote:

> LOL

Af en BMW "roaster" - øh,...

> SÃ¥ hellere 313, men det er vist taget.

Oven i købet af en C5'er. Spild af en god vits. Det burde jo være en lille
rød potte.

Der er en Mazda der triller rundt med "42". Gu've' om der er en "Don't
panic" knap inden i eller det bare er ejerens alder.

Fra : Allan F

Dato : 23-08-08 15:35

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Af en BMW "roaster" - øh,...

> Oven i købet af en C5'er. Spild af en god vits. Det burde jo være en lille
> rød potte.
>
> Der er en Mazda der triller rundt med "42". Gu've' om der er en "Don't
> panic" knap inden i eller det bare er ejerens alder.

> --
> O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
> c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
> (*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
> ~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907

'

Køb en koreaner, og sæt "O241" på

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-08-08 21:05

"Allan F" <> skrev i meddelelsen

> [...]
Ikke forstået.

Hehe. Burde være en Peugeot 206. De har en kæmpe panikknap på instument
brættet.

mvh
Henning

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 25-08-08 08:51

On Sun, 24 Aug 2008 22:04:47 +0200, Henning Præstegaard wrote:

> "Allan F" <> skrev i meddelelsen

> Ikke forstået.

> Hehe. Burde være en Peugeot 206. De har en kæmpe panikknap på instument
> brættet.

> Ikke forstået.

Heller ikke rigtig mig.

> Ikke forstået.

Den havde jeg nu, men var ikke sikker.

Så "06" i går. Men bilen var da i det mindste pæn (Lotus Esprit).

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-08-08 14:52

On 25 Aug 2008 07:50:55 GMT, Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk>
wrote:

>Heller ikke rigtig mig.

Kunne det være F1 (McLaren-BMW) i Le Mans (LM)-setup?

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-08-08 17:39

On Fri, 22 Aug 2008 21:33:20 +0200, "Ole Sørensen" <ingenmail> wrote:

>Findes der en online liste over de ønske nummerplader der allerede ER taget?
>Hvis man nu gerne vil have "7" som reg.nr., kunne det være smart om man
>kunne tjekke det uden at skulle ringe til motorkontoret hele tiden.

Egentlig er ønskenummerplader jo et ganske godt forslag til Jan, der
manglede forslag til mere gejl til Previa, da der var sat streamers
mv. på for mere end bilens værdi. Måske nummerplade med kennelnavnet -
så faktisk en Astra stc. i week-enden sådan udstyret. )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-08-08 03:34

On Mon, 25 Aug 2008 18:39:18 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>mv. på for mere end bilens værdi. Måske nummerplade med kennelnavnet -
>så faktisk en Astra stc. i week-enden sådan udstyret. )

Har du ikke andet end de forpu..de pelsdyr i hovedet?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-08-08 08:20

Folmer Rasmussen wrote:

> Har du ikke andet end de forpu..de pelsdyr i hovedet?

Dagens ord : bæverkennel

--
vh
Torben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-09-08 21:04

> Dagens ord : bæverkennel

Så er der jo ikke langt til:

bæverding

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 19:06

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :

> [...]
>mv. på for mere end bilens værdi. Måske nummerplade med kennelnavnet -
>så faktisk en Astra stc. i week-enden sådan udstyret. )

Hør hov - jeg har ikke efterlyst tingel-tangel til den container !

Og hun skal jo nok ikke opdage man kan få ønskenummerplader ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ivan Madsen

Dato : 26-08-08 19:26

On Tue, 26 Aug 2008 20:06:27 +0200, jan_stevns wrote:

>Hør hov - jeg har ikke efterlyst tingel-tangel til den container !
>
>Og hun skal jo nok ikke opdage man kan få ønskenummerplader ;)

Hun er jo ikke ligefrem blåndine, så måske ved hun det ligefrem )

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-08 19:35

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :

>Hun er jo ikke ligefrem blåndine, så måske ved hun det ligefrem )

hun tror de kun fåes til hvidpladebiler - og fint med det !

--
Jan_stevns

Fra : Ivan Madsen

Dato : 27-08-08 19:37

On Wed, 27 Aug 2008 20:34:48 +0200, jan_stevns wrote:

>hun tror de kun fåes til hvidpladebiler - og fint med det !

Nåååååh - "hviske hviske". Skal nok lade være )